سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چشم زخم راست است و افسون راست ، و جادوگرى حق است و فال نیک درست و فال بد نه راست ، و بیمارى از یکى به دیگرى نرسد و بوى خوش بیمارى را بهبود دهد ، و عسل درمان بود . و سوارى و نگریستن به سبزه درمان بیمارى . [نهج البلاغه]
آمار

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :221
کل بازدید :3061567
تعداد کل یادداشت ها : 1491
103/2/1
یادداشت های گذشته [1484]
برگزیده ها
 
کانال گفتگو با زرتشتیان [0] سایت "گفت و گو با زرتشتیان" [0] بر قله احادیث [0] مبهم ترین شخصیت تاریخ [0] خلیج فارس در سخن پیامبر(ص) [0] هیچستان [1] ترجمه منشور کورش [0] راه مقابله با زرتشتی [0] زنده زنده پوست کندن [1] سهم زرتشتیان در جنگ با عراق [1] نقد مسلمانان به جای اسلام [0] همه چیز اسلام از زرتشت! [0] چهارشنبه سوری [0] چرا اسلام جایگزین زرتشتی؟ [0] مهمترین های اسلام و زرتشتی [1] نژادپرستی ابزار زرتشتیان [0] گرایش زنان به اسلام [0] برخورد زرتشتیان با مرتدان [0] مقایسه ی بحرینی ها و زرتشتی ها [0] مفاتیح و ادرار شتر [0] نژادپرستی ممنوع [0] پس از عمری پژوهش [1] اسلام فردوسی [0] اسلام برای 1400 سال پیش [0] حقوق حیوانات در اسلام [0] تفسیر فروهر [0] امام رضا(ع) و زرتشتیان [0] مقایسه ی ادرار گاو و شتر [0] توهین به ایرانیان [0] تغییر در زرین کوب [0] ساسانیان بیگانه از فروهر [0] شورش ها در ایران [0] حضور امامان در جنگ با ایران [0] استحقاق توهین؟! [0] کاهش جمعیت زرتشتیان [0] کاهش حضور زرتشتیان در اینترنت [0] جنگ و کشتار [0] نجابت زرتشتیان [0] درخواست زرتشتیان از من [0] ظلم به زنان [0] اسلام اختیاری ایرانیان [0] می خواهم زرتشتی شوم! [475] ارزش شعار زرتشتیان [0] دزدی حدیث [0] وحشی‏گری در ایران باستان [0] کشتارهای امام علی(ع) [0] اخراج آریایی ها [0] تشرف یک زرتشتی به اسلام [0] عوامل گرایش به زرتشتی [0] ملاک خودی و غیر خودی [0] مشروعیت انجمن زرتشتیان؟ [0] قرض دادن زن خود [0] اعدام در دین زرتشتی [0] نوروز [0] انتخاب رئیس حکومت [0] آدم خواری [0] بی اعتباری گاتها [0] کارنامه اسلام [0] پیامبر اسلام(1) [0] پیامبر اسلام(2) [0] آرشیو پیوند روزانه [74]
خبر مایه
 
0[0]
لینک خرید کتاب راه راستی: www.raherasti.ir/9791

عضویت در تلگرام
 

سایت راه راستی راه اندازی شد

بررسÛ? سربرگ ساÛ?ت Û?Ú© Ù?Ù?بدبه قلم سید محمد ناطقی

موبد پدرام سروش پور تصویری تأمل برانگیز به عنوان سربرگ درسایت شخصی خود گذاشته است. تذکراتی را در این زمینه لازم می دانم.
تصویر زیر در واقع، پوستر انتخاباتی ایشان برای دوره ی دهم مجلس شورای اسلامی است. در عین حال که او در میان همکیشانش شناخته شده است، نتوانست آراء لازم را از جانب زرتشتی های گرامی کسب کند و در نتیجه به مجلس شورای اسلامی راه پیدا نکرد.

پدرام سروش پور
تصویر فوق به گونه ای طراحی شده که عکس آقای سروش پور روی آرم جمهوری اسلامی ایران یعنی «الله» قرار گرفته است. این در حالی است که در آن سو، نماد فروهر خودنمایی می کند که هیچ ربطی به زرتشتیان ندارد. آیا نمی توان این کار را نوعی دهن کجی به نظام جمهوری اسلامی به حساب آورد؟

اولین کلمه در شعار ایشان «اخلاق» است. این عملکرد ایشان کاملا در تضاد با اخلاق است؛ چراکه آقای سروش پور، بخش اصلی و پرارزش پرچم که بیانگر عقیده ی اکثریت هموطنانش است، نادیده گرفته است.

دومین کلمه از شعار انتخاباتی ایشان «راست گویی» است. کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی یعنی اعلام پذیرش نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی آن. در حالی که این طراحی می تواند حکایتگر خلاف آن باشد. اگر کسی نسبت نفاق به آقای سروش پور بدهد، چه پاسخی دارد؟

سومین عبارت در شعار انتخاباتی «توسعه جامعه خوشنام زرتشتی» است. وی در سایت خود از هم اندیشی سازنده میان ادیان الهی سخن می گوید اما نادیده گرفتن قسمت اصلی پرچم که نماد مسلمانان یعنی نماد اکثریت ایرانیان است، آیا با هم اندیشی دینی سازگار است؟ جمعیت زرتشتیان در برابر مسلمانان ایرانی، بسیار اندک است. مگر می توان با دهن کجی به باور اصلی ایرانیان، توسعه در جامعه ی زرتشتی به وجود آورد؟ آیا این کار به «خوشنامی» زرتشتیان لطمه نمی زند؟

نکته ی پایانی
شورای نگهبان در دوره ی بعدی انتخابات مجلس شورای اسلامی، با دقت بیشتر باید صلاحیت افراد را مورد ارزیابی قرار دهد.


  
Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل