سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ثمره اندرز، بیداری است . [امام علی علیه السلام]
آمار

بازدید امروز :8
بازدید دیروز :176
کل بازدید :3061354
تعداد کل یادداشت ها : 1491
103/1/31
یادداشت های گذشته [1484]
برگزیده ها
 
کانال گفتگو با زرتشتیان [0] سایت "گفت و گو با زرتشتیان" [0] بر قله احادیث [0] مبهم ترین شخصیت تاریخ [0] خلیج فارس در سخن پیامبر(ص) [0] هیچستان [1] ترجمه منشور کورش [0] راه مقابله با زرتشتی [0] زنده زنده پوست کندن [1] سهم زرتشتیان در جنگ با عراق [1] نقد مسلمانان به جای اسلام [0] همه چیز اسلام از زرتشت! [0] چهارشنبه سوری [0] چرا اسلام جایگزین زرتشتی؟ [0] مهمترین های اسلام و زرتشتی [1] نژادپرستی ابزار زرتشتیان [0] گرایش زنان به اسلام [0] برخورد زرتشتیان با مرتدان [0] مقایسه ی بحرینی ها و زرتشتی ها [0] مفاتیح و ادرار شتر [0] نژادپرستی ممنوع [0] پس از عمری پژوهش [1] اسلام فردوسی [0] اسلام برای 1400 سال پیش [0] حقوق حیوانات در اسلام [0] تفسیر فروهر [0] امام رضا(ع) و زرتشتیان [0] مقایسه ی ادرار گاو و شتر [0] توهین به ایرانیان [0] تغییر در زرین کوب [0] ساسانیان بیگانه از فروهر [0] شورش ها در ایران [0] حضور امامان در جنگ با ایران [0] استحقاق توهین؟! [0] کاهش جمعیت زرتشتیان [0] کاهش حضور زرتشتیان در اینترنت [0] جنگ و کشتار [0] نجابت زرتشتیان [0] درخواست زرتشتیان از من [0] ظلم به زنان [0] اسلام اختیاری ایرانیان [0] می خواهم زرتشتی شوم! [475] ارزش شعار زرتشتیان [0] دزدی حدیث [0] وحشی‏گری در ایران باستان [0] کشتارهای امام علی(ع) [0] اخراج آریایی ها [0] تشرف یک زرتشتی به اسلام [0] عوامل گرایش به زرتشتی [0] ملاک خودی و غیر خودی [0] مشروعیت انجمن زرتشتیان؟ [0] قرض دادن زن خود [0] اعدام در دین زرتشتی [0] نوروز [0] انتخاب رئیس حکومت [0] آدم خواری [0] بی اعتباری گاتها [0] کارنامه اسلام [0] پیامبر اسلام(1) [0] پیامبر اسلام(2) [0] آرشیو پیوند روزانه [74]
خبر مایه
 
0[0]
لینک خرید کتاب راه راستی: www.raherasti.ir/9791

عضویت در تلگرام
 

سایت راه راستی راه اندازی شد

ائمه بقیع*در سفر به مکه و مدینه در تیرماه 1391 با چند تن از وهابی ها در مورد توسل به پیامبر(ص) و ائمه(ع) بحث هایی داشتم. در اینجا می آورم:

سلام به پیامبر در نماز
به یک روحانی وهابی گفتم: اگر باید مستقیم از خدا درخواست کرد نه با واسطه ی پیامبر و امامان، چرا
به یکدیگر التماس دعا می گید؟
ـ ما از انسان زنده درخواست دعا می کنیم. وقتی کسی مرد تمام می شود و حرف زدن با او معنا ندارد.
ـ پس چرا در نماز به پیامبر سلام می کنید و می گید: «السلام علیک ایها النبی و رحمة الله و برکاته»؟
ـ پیامبر به ما فرموده که اینطور نماز بخوانید ما هم اینطور نماز می خوانیم.
ـ اگر او سلام ما را نمی شنود آیا پیامبر کار لغو و بیهوده به ما یاد داده؟
او حرف خود را تکرار کرد و چیزهای دیگر پیش کشید و در نتیجه ادامه ندادم.

پیراهن یوسف
در مکه محل تولد پیامبر معلوم است و به صورت کتابخانه در آمده است. ایرانی ها با دست کشیدن به دیوار کتابخانه تبرک می جستند. در آنجا با دو وهابی در مورد این رفتار ایرانیها بحثمان شد. ادعا داشتند چنین کاری شرک است و باید فقط از خدا چیز خواست.
به آنها گفتم: مگر یعقوب پیراهن یوسف را به چشمانش نمالید و با این کار بینا نشد؟ آیا این کار شرک است؟
یکی گفت: یعقوب با اذن خدا شفا گرفت.
گفتم: ما هم به اذن خدا شفا می خواهیم.
دیگری گفت: این داستان دروغ است.
وهابی دیگر جوابش را داد که این قضیه در قرآن آمده و دروغ نیست.

در کنار ضریح پیامبر(ص)
دوست گرامی حجت الاسلام صادق حائری جم برایم تعریف کرد: در کنار قبر رسول خدا یک ایرانی با سختی پارچه ای را برای تبرک خواست به ضریح بمالد. یک روحانی وهابی این رفتار را که دید آن پارچه را به طرفی پرتاب کرد و گفت: از آهن کاری بر نمیاد.
من جلو رفتم و به آن روحانی گفتم: اگر من از قرآن دلیل بیاورم که کار او عیب ندارد قبول می کنی؟
ـ بگو.
ـ در قرآن آمده که چشمان یعقوب با لباس یوسف بینا شد. چطور می شود که لباس یوسف شفا دهد اما ضریح پیامبر، که رحمة للعالمین است، شفا ندهد؟!
آن شخص با اشاره ی دست و با تندی گفت: رح رح؛ برو برو.

در قبرستان ابوطالب
همین ها که می گویند وقتی انسان مرد تمام می شود، در کنار درب ورودی قبرستان ابوطالب در مکه، به اموات سلام داده شده و از خداوند برای آنها طلب عافیت شده است.

ضریح ائمه بقیع
ضریح ائمه بقیع(ع) پیش از تخریب

اعتراف یک روحانی
یک روحانی در صحن مسجد النبی بعد از نگاه زیرچشمی به اطرافش تا بداند کسی سخنش را نمی شنود، به من گفت: همه ی کارهای شما درست است جز لعن صحابه.
لینک مرتبط:
سحده بر مهر


  
Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل