سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ای مردم! بدانید که کمال دین جستجوی دانش و عمل به آن است . [امام علی علیه السلام]
آمار

بازدید امروز :567
بازدید دیروز :392
کل بازدید :3063184
تعداد کل یادداشت ها : 1491
103/2/6
یادداشت های گذشته [1484]
برگزیده ها
 
کانال گفتگو با زرتشتیان [0] سایت "گفت و گو با زرتشتیان" [0] بر قله احادیث [0] مبهم ترین شخصیت تاریخ [0] خلیج فارس در سخن پیامبر(ص) [0] هیچستان [1] ترجمه منشور کورش [0] راه مقابله با زرتشتی [0] زنده زنده پوست کندن [1] سهم زرتشتیان در جنگ با عراق [1] نقد مسلمانان به جای اسلام [0] همه چیز اسلام از زرتشت! [0] چهارشنبه سوری [0] چرا اسلام جایگزین زرتشتی؟ [0] مهمترین های اسلام و زرتشتی [1] نژادپرستی ابزار زرتشتیان [0] گرایش زنان به اسلام [0] برخورد زرتشتیان با مرتدان [0] مقایسه ی بحرینی ها و زرتشتی ها [0] مفاتیح و ادرار شتر [0] نژادپرستی ممنوع [0] پس از عمری پژوهش [1] اسلام فردوسی [0] اسلام برای 1400 سال پیش [0] حقوق حیوانات در اسلام [0] تفسیر فروهر [0] امام رضا(ع) و زرتشتیان [0] مقایسه ی ادرار گاو و شتر [0] توهین به ایرانیان [0] تغییر در زرین کوب [0] ساسانیان بیگانه از فروهر [0] شورش ها در ایران [0] حضور امامان در جنگ با ایران [0] استحقاق توهین؟! [0] کاهش جمعیت زرتشتیان [0] کاهش حضور زرتشتیان در اینترنت [0] جنگ و کشتار [0] نجابت زرتشتیان [0] درخواست زرتشتیان از من [0] ظلم به زنان [0] اسلام اختیاری ایرانیان [0] می خواهم زرتشتی شوم! [475] ارزش شعار زرتشتیان [0] دزدی حدیث [0] وحشی‏گری در ایران باستان [0] کشتارهای امام علی(ع) [0] اخراج آریایی ها [0] تشرف یک زرتشتی به اسلام [0] عوامل گرایش به زرتشتی [0] ملاک خودی و غیر خودی [0] مشروعیت انجمن زرتشتیان؟ [0] قرض دادن زن خود [0] اعدام در دین زرتشتی [0] نوروز [0] انتخاب رئیس حکومت [0] آدم خواری [0] بی اعتباری گاتها [0] کارنامه اسلام [0] پیامبر اسلام(1) [0] پیامبر اسلام(2) [0] آرشیو پیوند روزانه [74]
خبر مایه
 
0[0]
لینک خرید کتاب راه راستی: www.raherasti.ir/9791

عضویت در تلگرام
 

سایت راه راستی راه اندازی شد

*امروز در جمع دوستان سخن از کرامت ها در جبهه پیش آمد. دوست گرامی حجت الاسلام و المسلمین صادق حائری جم خاطره ی زیر را بی واسطه از زبان حجت الاسلام والمسلمین شیخ ابراهیم دهقان یزدی ـ که شخصی بسیار باتقواست ـ نقل کرد:
هنگام عملیات، خود را نزدیک عراقی ها دیدیم. همان موقع به امام زمان(ع) متوسل شدم. خطاب به حضرت عرض کردم: اگر من را به عنوان سرباز کوچک خود قبول داری، توجهی بفرما.
عراقی ها نزدیک آمدند و من همانجا نشستم و با اینکه عمامه بر سر داشتم، عراقی ها از کنارم بارها رد شدند اما مرا نمی دیدیدند. ایرانی ها آنها را دوباره به عقب برگرداندند. رزمندگان ایران وقتی به من رسیدند، مرا با ماشین به عقب آوردند.
یادآوری: اگر کسی حجت الاسلام دهقان را می شناسد یا از طریق اینترنت می تواند او را شناسایی کند لطفا به ما خبر دهد تا خاطره اش را کامل از او بگیریم.

پس از 25 سال
این صحبت که پیش آمد، یکباره به یاد بیست و پنج سال پیش افتادم. زمانی که در جبهه ی هورالعظیم بودم. آنجا شاهد قضیه ای شگفت بودم اما توجه نداشتم که شاید کرامتی بوده. آن را می گویم قضاوت با خوانندگان:
هور العظیم منطقه ای وسیع بود که آب با ارتفاع حدود چهار پنج متر آنجا را فراگرفته بود و نی ها منطقه را پوشانده بود. رزمندگان با شن ریزی در هور در نقطه ای، توپخانه ای تشکیل داده بودند. یک ماه در توپخانه مأموریت داشتم. دکلی نزدیک عراقی ها و با اتاقکی بالای آن و بدون استتار نصب کرده بودند که حدود پانزده متر با سطح آب فاصله داشت. رزمنده ای در آن اتاقک با بی سیم به توپخانه گرا  می داد که مثلا ماشین یا انبار مهمات عراقی ها را با توپ بزنند.
دست کم یک بار به آن اتاقک رفتم و با دوربین عراقی ها را در حال تردد مشاهده کردم. به همان صورت که ما آنها را می دیدیم آنها نیز باید ما را می دیدند بلکه بهتر از ما؛ چون اتاقک در میان آسمان بود.
وقتی که توپخانه شروع به کار می کند، دشمن می داند که شخصی در نزدیکی آنها مشغول گرا دادن است و تلاش می کند او را بیابد و از بین ببرد. از بین بردن دیدبان به معنای خاموش کردن توپخانه است.
برای من عجیب بود که چرا عراقی ها آن اتاقک را نمی زدند؟ می توانستند با سلاح یا با هلیکوپتر آن را هدف قرار دهند. از دیدبان پرسیدم: آیا عراقی ها شما را هدف قرار نمی دهند؟ او توجهی به اینکه کرامتی در بین باشد نداشت و با لبخند جواب داد: آنها کاری به ما ندارند.
در مدت یک ماهی که آنجا بودم هیچ آسیبی به اتاقک نرسید. نمی دانم چقدر قبل از حضور من آن را نصب کرده بودند.

هور
نمایی از هور


  
Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل