سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خود پسندیدن آدمى ، یکى از حسودان خرد اوست . [نهج البلاغه]
آمار

بازدید امروز :257
بازدید دیروز :392
کل بازدید :3062874
تعداد کل یادداشت ها : 1491
103/2/6
یادداشت های گذشته [1484]
برگزیده ها
 
کانال گفتگو با زرتشتیان [0] سایت "گفت و گو با زرتشتیان" [0] بر قله احادیث [0] مبهم ترین شخصیت تاریخ [0] خلیج فارس در سخن پیامبر(ص) [0] هیچستان [1] ترجمه منشور کورش [0] راه مقابله با زرتشتی [0] زنده زنده پوست کندن [1] سهم زرتشتیان در جنگ با عراق [1] نقد مسلمانان به جای اسلام [0] همه چیز اسلام از زرتشت! [0] چهارشنبه سوری [0] چرا اسلام جایگزین زرتشتی؟ [0] مهمترین های اسلام و زرتشتی [1] نژادپرستی ابزار زرتشتیان [0] گرایش زنان به اسلام [0] برخورد زرتشتیان با مرتدان [0] مقایسه ی بحرینی ها و زرتشتی ها [0] مفاتیح و ادرار شتر [0] نژادپرستی ممنوع [0] پس از عمری پژوهش [1] اسلام فردوسی [0] اسلام برای 1400 سال پیش [0] حقوق حیوانات در اسلام [0] تفسیر فروهر [0] امام رضا(ع) و زرتشتیان [0] مقایسه ی ادرار گاو و شتر [0] توهین به ایرانیان [0] تغییر در زرین کوب [0] ساسانیان بیگانه از فروهر [0] شورش ها در ایران [0] حضور امامان در جنگ با ایران [0] استحقاق توهین؟! [0] کاهش جمعیت زرتشتیان [0] کاهش حضور زرتشتیان در اینترنت [0] جنگ و کشتار [0] نجابت زرتشتیان [0] درخواست زرتشتیان از من [0] ظلم به زنان [0] اسلام اختیاری ایرانیان [0] می خواهم زرتشتی شوم! [475] ارزش شعار زرتشتیان [0] دزدی حدیث [0] وحشی‏گری در ایران باستان [0] کشتارهای امام علی(ع) [0] اخراج آریایی ها [0] تشرف یک زرتشتی به اسلام [0] عوامل گرایش به زرتشتی [0] ملاک خودی و غیر خودی [0] مشروعیت انجمن زرتشتیان؟ [0] قرض دادن زن خود [0] اعدام در دین زرتشتی [0] نوروز [0] انتخاب رئیس حکومت [0] آدم خواری [0] بی اعتباری گاتها [0] کارنامه اسلام [0] پیامبر اسلام(1) [0] پیامبر اسلام(2) [0] آرشیو پیوند روزانه [74]
خبر مایه
 
0[0]
لینک خرید کتاب راه راستی: www.raherasti.ir/9791

عضویت در تلگرام
 

سایت راه راستی راه اندازی شد

دوست گرامی عبدالحق از علاقه مندان به این وبلاگ است که مقید به مطالعه ی دقیق تمام مطالب آن است یا دست کم تمام مطالب اخیر و دیدگاه هایش را نیز مطرح سازد. همانگونه که او بارها گفته، خط و ربط سیاسی و اعتقادی خاصی را دنبال نمی کند بلکه به دنبال حقیقت است و به عبارت دیگر عبدالحق است.
ایشان نظریه اش در مورد این تارنما را ارسال کرده است. با تشکر، نوشته ی او را مرور می کنیم:
با سلام: طریقه آشنایی من با این وبلاگ بر می گردد به حدود 4 سال پیش که مشغول خواندن مطالبی درباره ذوالقرنین بودن کوروش بودم که آن موقع همچنین پستی در این وبلاگ بود و بعد مطلبی درباره کتاب چوکسی در گوگل جستجو کردم که دوباره به طور اتفاقی وارد این وبلاگ شدم. حدود 1 سال است زیاد این وبلاگ را می خوانم اما مزایای این وبلاگ:
1. صبر وحوصله اقای فاطمی و نشان دادن نظرات مخالف 2. وجود دموکراسی در این وبلاگ.
اما معایب این وبلاگ:
اول: بیش از حد گذشته ایران باستان نادیده گرفته می شود به طوری که گویی تمام تاریخ ایران باستان و دیانت زرتشتی هیچ نکته مثبتی ندارد در حالی که به اعتقاد علمای اسلامی چون آیت الله محقق داماد ومولانا ابوالکلام آزاد کوروش بزرگ پادشاه بزرگ پادشاه قابل تمجیدی بوده و یا افرادی مثل خواجه نظام الملک و شیخ بهایی از انوشیروان تجلیل می کنند البته هدف من این نیست که بگویم این 2 پادشاه نکات منفی نداشتند و یا نباید نکات منفی انها را گفت بلکه باید به نکات مثبت هم توجه کرد که در این وبلاگ کمتر توجه می شود.
ایراد دوم: زیاد دقت نمی کنید که در دین اسلام و مذهب تشیع قرائت های مختلفی وجود دارد.
نکته سوم منفی: اینکه به اختلافات بین اصوالگرایان زرتشتی و اصلاح طلبان زرتشتی و اختلاف بین خود این گروهها بر سر مسائلی چون خدا و پیامبری وزندگی پس از مرگ نمی پردازید.


  
Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل