سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مجلس دانش، باغ بهشت است . [امام علی علیه السلام]
آمار

بازدید امروز :260
بازدید دیروز :392
کل بازدید :3062877
تعداد کل یادداشت ها : 1491
103/2/6
یادداشت های گذشته [1484]
برگزیده ها
 
کانال گفتگو با زرتشتیان [0] سایت "گفت و گو با زرتشتیان" [0] بر قله احادیث [0] مبهم ترین شخصیت تاریخ [0] خلیج فارس در سخن پیامبر(ص) [0] هیچستان [1] ترجمه منشور کورش [0] راه مقابله با زرتشتی [0] زنده زنده پوست کندن [1] سهم زرتشتیان در جنگ با عراق [1] نقد مسلمانان به جای اسلام [0] همه چیز اسلام از زرتشت! [0] چهارشنبه سوری [0] چرا اسلام جایگزین زرتشتی؟ [0] مهمترین های اسلام و زرتشتی [1] نژادپرستی ابزار زرتشتیان [0] گرایش زنان به اسلام [0] برخورد زرتشتیان با مرتدان [0] مقایسه ی بحرینی ها و زرتشتی ها [0] مفاتیح و ادرار شتر [0] نژادپرستی ممنوع [0] پس از عمری پژوهش [1] اسلام فردوسی [0] اسلام برای 1400 سال پیش [0] حقوق حیوانات در اسلام [0] تفسیر فروهر [0] امام رضا(ع) و زرتشتیان [0] مقایسه ی ادرار گاو و شتر [0] توهین به ایرانیان [0] تغییر در زرین کوب [0] ساسانیان بیگانه از فروهر [0] شورش ها در ایران [0] حضور امامان در جنگ با ایران [0] استحقاق توهین؟! [0] کاهش جمعیت زرتشتیان [0] کاهش حضور زرتشتیان در اینترنت [0] جنگ و کشتار [0] نجابت زرتشتیان [0] درخواست زرتشتیان از من [0] ظلم به زنان [0] اسلام اختیاری ایرانیان [0] می خواهم زرتشتی شوم! [475] ارزش شعار زرتشتیان [0] دزدی حدیث [0] وحشی‏گری در ایران باستان [0] کشتارهای امام علی(ع) [0] اخراج آریایی ها [0] تشرف یک زرتشتی به اسلام [0] عوامل گرایش به زرتشتی [0] ملاک خودی و غیر خودی [0] مشروعیت انجمن زرتشتیان؟ [0] قرض دادن زن خود [0] اعدام در دین زرتشتی [0] نوروز [0] انتخاب رئیس حکومت [0] آدم خواری [0] بی اعتباری گاتها [0] کارنامه اسلام [0] پیامبر اسلام(1) [0] پیامبر اسلام(2) [0] آرشیو پیوند روزانه [74]
خبر مایه
 
0[0]
لینک خرید کتاب راه راستی: www.raherasti.ir/9791

عضویت در تلگرام
 

سایت راه راستی راه اندازی شد

اهل سنت ـ سنی*روز به روز گرایش اهل سنت به تشیع بیشتر می شود به گونه ای که بسیاری از اهل سنت چنان به تشیع نزدیک شده اند که می توان آنها را شیعه دانست حتی اگر در ظاهر سنی باشند و حتی خودشان ندانند که شیعه اند.
در این کلیپ، سخنرانی یک روحانی اهل سنت را می بینیم که کاملا شیعی سخن می گوید. خلاصه ی سخن او چنین است:
«... در این بین (میان عده ای از مسلمانان) نوعی دشمنی اعلام نشده با اهل بیت(ع) وجود دارد، که پیامبر(ص) بر این دشمنی گریه کرده است. چرا باید پایان زندگانی امام علی با کشته شدن باشد؟! چرا باید حضرت زهرا(س) با غم و اندوه و کتک از دنیا برود آن هم شش ماه بعد از ارتحال پیامبر؟!
حدیثی معتبر در بخاری می گوید: حضرت زهرا(س) از دنیا رفت در حالی که بر عمر و ابوبکر خشمگین بود و از آن دو ناراضی بود. فاطمه ای که خداوند به خاطر خشم او، خشم می کند و به خاطر رضای او، راضی می شود و غضب فاطمه، غضب رسول الله است.
اگر یک شیعه بر آن دو غضب کرد، راهی دور نرفته؛ چون فاطمه بر آن دو غضبناک بود. اگر به شیعه، به خاطر خشم به آن دو، ناسزا بگویید، در واقع به فاطمه ناسزا گفته اید؛ زیرا راه یکی است.
اینکه فاطمه(س) فرمود: عمر و ابو بکر در تشییع جنازه ام حضور نیایند؛ بر جنازه ام نماز نخوانند؛ مکان قبرم معلوم نباشد، به خاطر خشم و نارضایتی از آن دو بود.
چندین قرن است که کسی نمی داند قبر فاطمه کجاست! چرا؟! این کار به خاطر هوش سرشار او بود؛ زیرا اگر قبرش معلوم بود، عمر و ابو بکر و عایشه آنجا را زیارت می کردند و دیگر مشکلی نبود (مردم تصور می کردند که حضرت فاطمه از آنها راضی است). حضرت فاطمه(س) با این کارش خواست یک علامت سؤال بزرگ را در تاریخ بگذارد. می خواهد بگوید: ای امت پیامبر، تحقیق کنید که در صدر اسلام چه رخ داد؟ در طول تاریخ و در سده های مختلف باید این علامت سؤال بزرگ بررسی شود. چرا فاطمه بر عمر و ابوبکر اینگونه غضب شدید کرد؟
آیا به خاطر یک تکه زمین (فدک) بود؟ نه! همانگونه که بخاری روایت کرده، او می دانست که به زودی از دنیا می رود. ناراحتی فاطمه برای خیانتی بود که امت، بعد از وفات پیامبر(ص) مرتکب شدند؛ چنان که پیامبر به علی فرمود: یا علی، بعد از من امت به تو خیانت و ستم می کنند. این سخن در کتاب های ما اهل سنت وجود دارد.
خیانت یعنی همین که زهرا کشته می شود! علی کشته می شود! حسن مسموم می شود! حسین قطعه قطعه می شود!
ای اهل نیکی، آیا ما اهل بیت را شناختیم؟ نه نشناختیم! وقتی پیغمبر کسا را بر سر این خاندان می کشد و می گوید: بار الها، اینان خاندان من هستند؛ پلیدی و ناپاکی را از آنان دور کن، تعداد اینان مشخص بود: علی، فاطمه، حسن و حسین که ما به اینان معرفتی نداریم!...»

فیلم در سایت گفتگو با زرتشتیان

لینک مرتبط:
با حجت الاسلام حدادی


  
Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل