سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ جنایتکارى را نزد او آوردند و گروهى فرومایگان با وى بودند ، فرمود : ] خوش مباد چهره‏هایى که جز به هنگام زشتى و شر دیده نشود . [نهج البلاغه]
آمار

بازدید امروز :368
بازدید دیروز :201
کل بازدید :3062593
تعداد کل یادداشت ها : 1491
103/2/5
یادداشت های گذشته [1484]
برگزیده ها
 
کانال گفتگو با زرتشتیان [0] سایت "گفت و گو با زرتشتیان" [0] بر قله احادیث [0] مبهم ترین شخصیت تاریخ [0] خلیج فارس در سخن پیامبر(ص) [0] هیچستان [1] ترجمه منشور کورش [0] راه مقابله با زرتشتی [0] زنده زنده پوست کندن [1] سهم زرتشتیان در جنگ با عراق [1] نقد مسلمانان به جای اسلام [0] همه چیز اسلام از زرتشت! [0] چهارشنبه سوری [0] چرا اسلام جایگزین زرتشتی؟ [0] مهمترین های اسلام و زرتشتی [1] نژادپرستی ابزار زرتشتیان [0] گرایش زنان به اسلام [0] برخورد زرتشتیان با مرتدان [0] مقایسه ی بحرینی ها و زرتشتی ها [0] مفاتیح و ادرار شتر [0] نژادپرستی ممنوع [0] پس از عمری پژوهش [1] اسلام فردوسی [0] اسلام برای 1400 سال پیش [0] حقوق حیوانات در اسلام [0] تفسیر فروهر [0] امام رضا(ع) و زرتشتیان [0] مقایسه ی ادرار گاو و شتر [0] توهین به ایرانیان [0] تغییر در زرین کوب [0] ساسانیان بیگانه از فروهر [0] شورش ها در ایران [0] حضور امامان در جنگ با ایران [0] استحقاق توهین؟! [0] کاهش جمعیت زرتشتیان [0] کاهش حضور زرتشتیان در اینترنت [0] جنگ و کشتار [0] نجابت زرتشتیان [0] درخواست زرتشتیان از من [0] ظلم به زنان [0] اسلام اختیاری ایرانیان [0] می خواهم زرتشتی شوم! [475] ارزش شعار زرتشتیان [0] دزدی حدیث [0] وحشی‏گری در ایران باستان [0] کشتارهای امام علی(ع) [0] اخراج آریایی ها [0] تشرف یک زرتشتی به اسلام [0] عوامل گرایش به زرتشتی [0] ملاک خودی و غیر خودی [0] مشروعیت انجمن زرتشتیان؟ [0] قرض دادن زن خود [0] اعدام در دین زرتشتی [0] نوروز [0] انتخاب رئیس حکومت [0] آدم خواری [0] بی اعتباری گاتها [0] کارنامه اسلام [0] پیامبر اسلام(1) [0] پیامبر اسلام(2) [0] آرشیو پیوند روزانه [74]
خبر مایه
 
0[0]
لینک خرید کتاب راه راستی: www.raherasti.ir/9791

عضویت در تلگرام
 

سایت راه راستی راه اندازی شد

امیر نویدی*امروز ظهر (5/1/1393) جناب آقای امیر نویدی در سفر از مشهد به قم، حدود یک ساعت به دارالحدیث (محل کارم) آمد. در این مدت کوتاه صحبت های مفید میان ما رد و بدل شد. او را بانشاط، پرانرژی و علاقه مند به بحث های اعتقادی و تاریخی یافتم. از اینکه دیدم با سایت ها و وبلاگ های اسلامی و ایران پرستی و زرتشتی و کسانی که در این عرصه ها می نویسند، آشنایی بالا دارد تعجب کردم.
او تا یک سال پیش در زمره ی ایران پرست های افراطی بود اما با مطالعه ی سایت های اسلامی، تغییر رویه داده است.
برخی صحبت های او بدین قرار است:

ـ ایران دوستی بد نیست اما زیاده روی در آن خطر دارد. من قبلا در ایران دوستی افراط می کردم. اشعار وطن پرستی را حفظ می کردم و هر هفته برای تجدید میثاق با فردوسی، بر مزار او حاضر می شدم.

ـ فضاهایی مثل فیسبوک و سایت های فیلترشده، بسیاری از حوادث تاریخ اسلام را کامل و درست نقل نمی کنند یا سخنان بزرگان اسلام را بد ترجمه می کنند. آنان در نقل مطالب، امانت دار نیستند. اینگونه مطالب را آنقدر تکرار می کنند و به قدری ایران ایران می کنند که انسان جوگیر می شود و خیال می کند بیشتر ایرانی ها از اسلام برگشته اند. اگر کسی از نظر سیاسی با نظام جمهوری اسلامی مشکل داشته باشد، بسرعت تحت تأثیر این حرف ها قرار می گیرد.
من نیز تحت تأثیر این سایت ها کارم به جایی رسید که کم کم از خوش بینی ام به اسلام کاسته شد.

امیر نویدی

ـ حدود یک سال پیش با وبلاگ گفتگو با زرتشتیان آشنا شدم. در ابتدا با مطالعه ی آن، از نویسنده ی وبلاگ، عصبانی می شدم. همزمان، وبلاگ های حقایق تاریخ باستان و حق و باطل را هم می خواندم و در بحث ها شرکت می کردم. پی بردم ادعاهای اسلام ستیزها هیچ و پوچ است و روز به روز علاقه ام به اسلام بیشتر شد. اکنون گاه با مخالفان اسلام، بحث می کنم اما به جای اینکه جواب قانع کننده بدهند، من را وابسته به وزارت اطلاعات معرفی می کنند یا اینکه می گویند که از جاهایی پول می گیرم تا از اسلام دفاع کنم. این حرف ها نشانه ی کم آوردن در بحث است.

ـ علت اینکه افراد پس از جذب به زرتشتی، دوباره به اسلام برمی گردند این است که اگر کسی واقعا به دنبال حقیقت باشد و پرس و جو کند، بزودی متوجه می شود که جواب پرسش هایش را در دین زرتشتی نمی یابد و به سستی پایه های این دین، خیلی زود پی می برد. یکی از چیزهایی که در من تأثیر گذاشت این بود که می دیدم در اسلام این همه کتاب مثل قرآن، نهج البلاغه، کافی و... است که اطلاعات زیاد از دین اسلام در اختیار ما قرار می دهند اما به قول زرتشتی ها تنها کتاب معتبر آنها کتاب چهل صفحه ای گات ها است (هرچند همین مقدار هم معلوم نیست برای زرتشت باشد). اینها چگونه می توانند پاسخ پرسش های فراوان و نیازهای بشر به امور دینی را در گات ها بیابند؟!

http://www.raherasti.ir/wp-content/uploads/2014/07/r9nuw03l5jbif8xrw.jpg

لینک های مرتبط:
معتقدتر به اسلام پس از فاصله
بهترین راه برای مقابله با گسترش زرتشتی


  
Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل