• وبلاگ : راه راستي
  • يادداشت : اهل بيت(ع) در بحث با موبد غيبي
  • نظرات : 0 خصوصي ، 162 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4   5    >>    >
     
    + خيمه گاه اباالفضل(ع) 
    ما از قران گفتيم و نتوانستيد پاسخ گو باشيد امديم از تاريخ گفتيم و انجا هم مغلوب شديد گفتيد از حديث بگوييم در انجا هم نتوانستيد دليلي اقتدا كنيد گفتيد نه حديث قابل احتجاج نيست خوب شما كه حتي قران را هم رد مي كنيد ايا واقعا باز هم مي توانيد ادعاي مباحثه كنيد؟
    هيچ كدامين از ادله هاي قراني حقير را نتوانستيد رد كنيد چه شما و چه عبد الحق و عبد هم كه هنوز نمي داند بيت چيست و بيوت چيست فرق بين اين دو را نمي داند و حال ما مانده ايم با توهينتات و جسارت هاي شما گويا ادله هايتان تمام شده است و الان نوبت به توهين رسيده

    + خيمه گاه اباالفضل(ع) 
    ما اگر بخواهيم روايات را از قران جداكنيم يعني منكر قران شده ايم، زيرا قران درباره كليات سخن گفته و جزئيات در دست سنت است مانند جزئيات نماز اما شما هدفتان فقط اين است به قران جسارت كنيد تا بتوانيد از اين اب گلالود ماهي بگيريد تا بتوانيد اذهان عمومي را نسبت به اسلام مخدوش كنيد اما حقير نخواهم گذاشت و از خود قران پاسخ اين اتهامات و دروغ ها را خواهم داد
    نصر من الله پيروي از ان ما هست جناب موبد يار

    يُرِيدُونَ لِيُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ ?8?

    مى‏خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش كنند و حال آنكه خدا گر چه كافران را ناخوش افتد نور خود را كامل خواهد گردانيد (8)

    ما براي شما طلب مغفرت مي كنيم
    + خيمه گاه اباالفضل(ع) 
    كدامين پايان راه؟؟؟؟؟؟؟
    شما خودتان مي بريد و مي دوزيد و توهين مي كنيد و در انتها هم نسبت مي دهيد؟
    اگر شما عالم هستيد بنده واقعا تاسف مي خورم كه اينگونه سخن راني و پيش داوري مي كنيد و واقع اين نشان از خيلي مطالب دارد كه بنده نمي خواهم مثل شما سخن بگويم
    و اذا خاطبهم الجاهلون قالوا سلاما
    شما بضاعت رديه نداريد اما مانند خيلي از فرايق و اديان به ما توهين مي كنيد، اگر ادعا بر حقانيت داريد ديگر چرا توهين مي كنيد؟
    روايت مفسر قران است و اين نيز نشان از ان دارد شما از قران هيچ چيز نمي دانيد و فقط داريد توهين مي كنيد
    اصلا شما به عنوان زرتش كه يك خط از قران نخوانده ايد چرا اين قدر به خودتان اجازه مي دهيد كه هرچه دلتان مي خواهد بگوييد؟
    براي بار هزارم مي گويم گرجچه در تاپيك هاي قبل هم گفته بودم
    روايت مفسر قران است طبق ايه 59 سوره نساء و ايه 44 سوره نحل و ايه 105 سوره نساء
    جالب اينجاست تا الان هرچه دلتان خواسته است به قران تهمت زده ايد و جسارت و بي اجترامي كرده ايد و بعد دست پيش را گرفته ايد و مي گوييد كه به شما تهمت وهابي مي زنيد
    اين هم دروغ است ما به شما هيچ تهمتي نزديدم اما تهمت هاي شما را بنده بار ها و بار ها متذكر شدم
    ما حتي شما را وهابي هم نمي دانيم زيرا وهابيان هم ارزشي براي قران و رسول قائلند كه شما نيستيد و برايم اثبات شد كه اگر زرتش اين هست خدا رو شكر كه پيرو دين پدرانم نشدم من چيزي جز تهمت در مطالب شما نديدم
    برويد هر وقت بضاعت علمني خودتان را بالا برديد و هروقت يادگرفتيد كه به اديان بي احترامي نكنيد بياييد با منت سخن بگوييد
    حقيقتا من انتظارم از زرتشتيان با تفكرات ادب و احترام بيش از اين بود
    + عبدالحق 
    سوال اول اهل بيت مذکور در ايه 73 سوره هود شامل ساره همسر حضرت ابراهيم ميشود يا نه؟ لطفا با بله وخير جواب دهيد
    سوال دوم : اهل بيت مذکور در اين ايه شامل حضرت هاجر واسماعيل ميشود يا نه؟
    سوال سوم: با توجه به اينکه حضرات هاجر وساره در جاهاي مختلف زندگي ميکردند اگر شامل هاجر هم بشود ايا نبايد ميگفت اهل بيوت؟
    سوال چهارم:اگر شامل حضرت هاجر واسماعيل نميشود اگر يک مسيحي بيايد بگويد که ببينيد قران گفته اهل بيت حضرت ابراهيم که ساره واسحاق هستند داراي برکت هستند پس پيامبر اخر هم بايد از نسل اسحاق باشد چه جواب ميدهيد؟
    + خيمه گاه اباالفضل(ع) 
    با تشكر از برادر موبد يار
    برادر عزيزم ما كي به شما گفت ايم شما وهابي هستيد؟
    اما گويا خودتان علاقه اي بسيار وافر داريد كه شما را در زمه وهابيان بخوانند كه اينگونه سخن مي گوييد
    اين كلام شما هم تهمت و افطار بسيار سنگيني هست كه به ما زده شده است و اميدوارم خدا شما را ببخشد
    اينگونه كه شما پيش مي رويد و تهمت مي زنيد بايد از شما انتظار داشت كه در ادامه بگوييد روايت از جانب خدا نيست
    برادر موبديار، عزيم بي ادبي هاي شما به ساحت مقدس رسول خدا و قران كماكان ادامه دارد، جناب خواهشا اينقدر بي احترامي نكنيد، ايا ازاد انديشي در دين زرتش اينگونه هست كه به هر شكل دلتان بخواهد به ارزش هاي ادبيان توهين كنيد؟ شما به قران و رسول ما بي احترامي مي كنيد و اين مشاهير ما را ازرده خاطر مي كند و من نمي دانم اين ازاد انديشي كه شما از ان سخن مي گوييد كجاست؟ اين كرادار نيك و گفتار نيك و پندار نيك كجاست؟ اما مشخص است شما واقف بر مباني ديني خودتان هم نيستيد
    اما فرموديد كه روايت سخن خدا و جبرائيل نيست، اين يعني انتهاي بي ادبي و بي احترامي بي رسول خدا همان طور كه عمر بن خطاب اين جسارت را كرد و گفت غد غلبه عليه الوجع ان رجل ليهجر يعني او هزيان مي گويد و وحي نيست و هرچه هست از زاييده هاي مخيله خود مي باشد،
    جناب موبد يار شما حتي يك خط از قران را نخوانده ايد و براي همين است كه جسارت مي كنيد
    شما برويد ايه 110 سوره كهف را بخوانيد كه رسول فرمودند انما ان بشر مثلكم و يوحي الي، من مثل شما مردم هستم با اين تفاوت كه بر من وحي مي شد
    خداوند در ايه 4 و 5 سوره نجم مي فرمايد رسول هر چه مي گويد از وحي هست و غير از وحي نمي گويد، خداوند در ايه 44 تا 46 الحاقه مي فرمايد اگر رسول كلامي را به ما دروغ ببندد ما رگ هاي قلب او را پاره مي كنيم يعني گفتار رسول گفتار خداست لذا به همين جهت هست كه ايشان تبيين گر قران هستند و انزلنا اليك الذكر لتبين للناس
    كسي كه از خودش سخن بگويد كه نمي شود مفسر قران، كسي كه از خودش سخن بگويد خداوند رگ هاي قلبش را پاره مي كند، خداوند در ايه 21 سوره احزاب مي فرمايد لقد كان لكم في رسول الله اسوه الحسنه يعني سنت رسول يك اسوه حسنه هست حال اگر كسي براي خودش و بدون وحي مرتكب به فعلي شود ديگر سنت او حسنه و الگو نمي شود
    باز هم از قران بگوييم؟
    ادامه دارد.........
    + خيمه گاه اباالفضل(ع) 
    خداوند در ايه 7 سوره حشر به ما دستور مي دهد از رسول پيروي كنيم و هر چه او به ما داد بايد از او قبول كنيد و هر چه را هم طر كرد ما هم رها كنيم، اينها نشان از اين است گفتار و كردار ايشان همه از وحي است زيرا اگر خلاف باشد ديگر الگو نمي شود
    باز هم بگويم؟
    برخلاف اينكه شما مي گويد روايت قران نيست اما خداوند سنت را در كنار قران مي داند نمونه اش ايه 44 سوره نحل لتبين للناس و همچنين ايه 59 سوره نساء هست كه مي فرمايد در زمان منازعه فروده الي الله و رسول باشيد اين يعني سنت عامل براي از بين بدن اختلاف هست يعني كلام رسول عين قران و خداست كه براي ما اسوه و الگو هست
    ايا انيهمه ايه براي رد مطالب بي مورد شما كفايت نمي كند؟
    من از سيد فاطمه مي خواهم مطالبم را تاييد كند زيرا اين اقا بسيار بي احترامي مي كند
    + عبدالحق 
    سلام استاد فاطمي وجناب حجت الاسلام خيمه گاه ابوالفضل اگر خواستيد لطفا فقط به اين سوالات درباره اين ايه جواب دهيد الُوا أَتَعْجَبِينَ مِنْ أَمْرِ‌ اللَّـهِ ? رَ‌حْمَتُ اللَّـهِ وَبَرَ‌كَاتُهُ عَلَيْكُمْ أَهْلَ الْبَيْتِ ? إِنَّهُ حَمِيدٌ مَّجِيدٌ ?73? ايه 73 سوره هود

    گفتند: «آيا از فرمان خدا تعجب ميکني؟! اين رحمت خدا و برکاتش بر شما خانواده است؛ چرا که او ستوده و والا است!» (73)
    ترجمه ايت الله مکارم شيرازي
    اما سوالات
    + عبدالحق 
    سلام اما بعد بازهم استاد فاطمي وحجت الاسلام خيمه گاه ابوالفضل من را ببخشند اگر بي ادبي کردم اما من ميگويم اصلا حديث وروايت نميخواهد اهل بيت در زبان عربي هم شامل زنان فرد است وهم شامل فرزندان ميپرسيد چرا؟ خب استاد فاطمي لطفا جواب ايه اي را که مي اورم بدهيد
    + عبدالحق 
    سلام جناب خيمه گاه ابوالفضل شما هرچقدر توهين کنيد چيزي عوض نميشود وما به شما توهين نميکنيم البته چون اين بهترين راه حل براي شماست اما بعد شما ميفرماييد شان نزول ايه در وقتي بوده که طبق صحيح مسلم حضرات علي وحسن وحسين وفاطمه زير عباي پيامبر رفتند خيله خب شان نزول يک ايه را مختص نميکند يعني چه ؟ الان توضيح ميدهم مثلا وقتي براي يکي از مومنين اتفاقي مي افتد ايه اي نازل ميشود که اي کساني که ايمان اورديد مثلا چنان کاري را انجام دهيد اين شامل تمام مومنان ميشود نه فقط شخصي که ايه درباره اش نازل شده
    + خيمه گاه اباالفضل(ع) 
    جناب سيد فاطمي براي بار چندم مي گويم، اقايان به خاطر عدم سواد علمي بار ها و بار ها به به قران توهين كرده اند، خواهشا يا تذكر بدهيد و يا اين توهين ها را ويرايش كنيد
    ************
    برادر عبد حق بنده بحث واقفيه را هم قبلا مطرح كردم و پاسخ دادم اما از انجايي كه كارنامه شما براي ما مشخص است و علاقه بسيار براي تكرار مكررات داريد و نمي تواند حقوق خود را مطالبه كنيد و عادت به تكرار مكررات داريد بنده ادامه نمي دهم شما تناقضات شما را اثبات كدم و بحث اسماعليه را هم مطرح كردم
    + خيمه گاه اباالفضل(ع) 
    برادر موبد تمامي ان مطالب شما را هم نقد كردم دي مورد توسل حاجت و علم غيب و غيره باز ببينيم ديگر چه دليلي براي نقض اهل بيت مطرح مي كنيد، چون حقير بي صبرانه منتظر هستم تا از كيان اهل بيت دفاع كنم چون ان توسل و غيره كه خيلي ساده بود و بيا روشن شدن اين كه زنان رسول هم مي توانند شافعت كنند و حاجت روا كنند فكر مي كنم تا حدي مشكلات شما حل شده باشد
    + خيمه گاه اباالفضل(ع) 
    دوستان كه اين همه ادعاي نقض اعجاز دارند بيايند به ما بگويند ايا بضاعت صرف و نحو و ادبيات عرب دارند كه خواهند تشخيص دهند؟ اگر اره بيايند براي ما اثبات كنند اگر هم نه پس بنشيند گوشه اي و مطالب را به صورت سريال دنبال كنند تا به علمشان افزون شود
    ضمن اينكه برادر موبد، شما هم ادعاي هاي اقاي عبد الحق را تكرار مي كنيد و باور بفرماييد شما كه از اعجاز سخن مي گوييد حداقل اين را بايد در ادبيات فارسي بدانيد كه تكرار مكررات ملال اور است، حالا اين نوع ادبيات فارسي هست كه ما به شما تذكر داده ايم حال چگونه شما از اعجاز ادبيات قران سخن مي گويد؟ علاوه براين شما قبول بكنيد و يا نكنيد نه چيزي از ما كم مي شود و نه قران و نه اهل بيت و نه از اسلام همان گونه كه رسول الله امدند اما خيلي ها او را قبول نكردند وظيفه ما اتمام حجت است فانما عليك البلاغ
    شما در ابتدا مثلا امديد بحث علمي كنيد كه بنده تمامي گفته هايتان را از همه ابواب مسدود كرده ام و الان امده ايد از دلتان سخن مي گوييد و موگوييد دل ما راضي نيست و خدا وكليلي قبول نيست؟
    جالب اينجاست اهل سنت يك عالم رجالي دارد كه معروف به ناصبي هست و هرجا به احاديث اهل بيت مي رسد بدنبال تضعيف ان مي رود و هر جا هم كه روات صد در صدثقه هستند و نمي تواند تضعيف كند مي گويد يشهد القلب انه الباطل يعني قلب من شهادت مي دهد كه روايت باطل است، ما كه با نداي قلبي و ذهني كسي سخن نمي گويم و انچه صحبت مي كند علم است اگر كسي در چنته خد دارد بيايد براي مباحثه

    + خيمه گاه اباالفضل(ع) 
    سلام
    جناب موبديار مهران، اشكال شما در اين هست، كه مطالبه هاي شما در گفته هايتان يك چيز از هم جدايي است، توسل را مي توان به هر انسان مومن و باتقوا و صالحي نمود حال همسران رسول باشد حال جناب عالي باشيد و يا برادر اهل سنت ما اقاي عبد الحق، و عصمت ارتباطي با توسل ندارد كه اين اولين اشتباه شما بود
    اشتباه دوم شما اين بوده كه علم غيب هم باز ارتباطي به عصمت ندارد زيرا امام صادق فرمود هر زمان كه خدا ارائه بكند ما غيب مي دانيم و هر زمان كه نخواهد ما نمي دانيم يعني علم به غيب مطلق در اختيار خداست اما علم غيب غير استقلالي هم در اختيار خداست كه اگر بخواهد مي دهد و نخواهد نمي دهد لذا حتي در بين بزگان اهل سنت نيز اشخاصي بوده اند كه غيب مي دانستند چون ابوبكر و عمر
    اشتباه سوم شما اين بوده معناي عصمت و مقام جعل عصمت برايتان مشتبه شده است دوست عزيزم، زيرا عصمت به دو شكل است اول لدني و حصولي كه خداوند در جانشينان خود نصب و جعل مي كند مانند ايه تطهير كه بالاترين مرتبه عصمت است اما عصمت اكتسابي هم داريم كه شخص مي تواند با انجام فرائض به ان نقطه برسد مانند ايه 6 سوره مائده
    اشتباه بعدي شما اين بوده فكر كرده ايد چون ايات قبل و بعد تطهير براي زنان هست اين ايه هم براي همسران هست و باز هم ادله شما غلط هست زيرا ايه 40 سوره توبه كه برادران اهل سنت به ان اقامه مي كنند تا بتوانند فضيلت تراشي براي خلافت ابوبكر كنند اگر شما ايات قبل و بعدش را بخوانيد در باره منافقين هست لذا اگر اينگونه استدلالي كه شما مي كنيد ما بكنيد وضعيت انها خراب مي شود
    اشتباه بعدي شما اين است كه فكر كرده ايد زنان رسول فقط برايشان خداوند نذير قرار داده و اصلا انها را مورد بشارت قرا نداده و علت اين اشتباه فاحش شما هم ان است كه ايه 30 نذير هست و ايه 31 بشير
    اما ما نمي دانيم شما به عنوان يك زرتشتي بدنبال چه هستيد چه و چه چيزي را مي خواهيد مطالبه كنيد؟
    ادامه دارد.............
    + خيمه گاه اباالفضل(ع) 
    اگر مثلا مي خواهيد افاضه بداريد كه خداوند عادل نيست بلكه بايد بدانيد سخت در اشتباهيد زيرا اين عين عدالت است زيرا خداوند كساني را عصمت مي دهد كه امام مردم باشند زيرا امام راهبر هست و معقول نيست خداوند كسي را امام كند كه صاحب عصمت نباشد و كسي كه خود داراي خطا و اشتباه و گناه باشد چگونه مي تواند مردم را هدايت كند؟ به همين جهت خداوند اوصيا و اوليا خود را مطهر مي گرداند تا مردم را هدايت كنند و مضاف بر اينكه اگر اين ايهع عصمت در شان زنان هست شما بايد پاسخ گو باشيد، شما كه مي گوييد خدا وكلي فلان هست و بهمان هست بياييد به ما بگوييد اگر زنان رسول معصوم شده اند چرا عايشه خلاف قران حركت كرد و قران مي فرمايد و قرن في بيوتكن ولي ايشان به جنگ با مولا امد، از نظر شما اگر انها معصوم شدهاند چرا خداوند در شان عايشه و حفصه مي فرمايد فقد صغت قلوبكما؟ اگر انها معصوم شده اند و بعضي از مطالب ديگر كه حقير صلاح نمي بينم انها را بگويم چون عبد الحق سني هست ممكن هست ناراحت و محزون شوند
    مضاف بر اينكه شما مختار هستيد قبول بكنيد و يا نكنيد و ما با اختيرات شما زاويه و جهت پيدا نمي كنيم و مطالب شما هم در مقام ازاد انديشي قابل احترام هست اما در مقام علمي قابل استناد نيست و اگر دنبال حقيقت هستيد مطالب من را با دقت بخوانيد و اگر هم نيستيد من خواهش مي كنم از شما با اين رفتار ها روزنه ايجاد نكنيد، در اين كه قران اعجاز عرب هست جناب عالي نبايد شك كنيد زيرا در همين بس كه هزار چهارصد سال گذشته هنوز هم كسي فرق بين بيوت و بيت را نمي دانند اعجاز يعني اينكه قران بياييد در عين حال علوم صرف، نحو ، ادبيات عرب و غيره را در يك ايه مترتب كند كه جناب عالي نمي تواني ان را نقض كنيد، اين يعني اعجاز
    قل هاتوا برهانكم ان كنتم صادقين
    دوست عزيز شما اگر راست مي گوييد دليل درست و علمي و منطقي و تاريخي و حديثي ارائه دهيد وگرنه با گمانه زني كسي نمي تواند ديني را مخدوش كند
    و اميدوارم به سوالات ما هم پاسخ گو باشيد ضمن اينكه هدف خودتان را هم از اين همه تلاش براي نفي اين ايه با صداقت مشخص كنيد كه واقعا دنبال چه هستيد؟
    + خيمه گاه اباالفضل(ع) 
    دوست عزيز شما هر وقت ادبيات فارسيتان را قوي كرديد بياييد درباره ادبيات عرب با هم سخن مي گوييم و اميدوارم بعد از ارسال روايات خواسته خودتان و پاسخ به سوالاتتان شجاعت داشته باشيد و بفرماييد كه ايه تطهير در شان چه كسي هست شما كه تا الان پاسخ گو نبوديد هيچ بلكه نه روايت اقامه نموده ايد و نه دليل كافي براي ادعايتان اورده ايد، ما مي گوييم ايه تطهير در شان اهل بيت رسول است و انحصار هم يعني در شان خمسه طيبه هست نه زنان شما مي گوييد انبيا چه مي شنود انگار اينكه انبيا رجعت نموده اند تا اين ايه در شان انها هم باشد

     <      1   2   3   4   5    >>    >