• وبلاگ : راه راستي
  • يادداشت : اهل بيت(ع) در بحث با موبد غيبي
  • نظرات : 0 خصوصي ، 162 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <    <<    6   7   8   9   10    >>    >
     
    امديد از اسماعليه سخن گفتيد و ادعا نموديد كه صحنه مرگش صحنه سازي بوده است، ايا شما نمي دانيد بحث علمي سند مي طلبد؟
    جناب برادر اهل سنت ياد بگيريد كه در بحث علمي مستند سخن بگوييد وگرنه اگر قرار بر حكم بريدن قاضي باشد هر كسي مي تواند در دادگاه شكايتي كند و قاضي هم بدون سند و شاهد حكم به تعزير و حدود بدهد
    ايا اين است علم كلام شما؟ ايا اين است منظق شما؟
    بنده مي گويد اگر اسماعيليه كتاب دارند به ما معرفي كنيد، اگر انها سند دارند به ما معرفي كنيد، اگر انها روايت در بحث خلافت امامشان دارند به ما معرفي كنيد اما جناب عالي انچه كه در ذهنتان خطور مي كند را حواله دوستان مي دهيد، برادرم اين مطالب شما بدرد منابر براي عوام ناس مي خورد و نه كسي كه تحقيق و پزوهش كرده است و شما هم مي تواند در منابر خود از اين داستان ها تعريف كنيد
    فاصله بين شما و امام جعفر صادق ع 1100 سال است شما از كجا فهميده ايد كه طاهر سازي بوده تا از دست خلفاي عباسي در امان باشد؟ مضاف بر اينكه اين قضيه نه براي امام صادق بوده است و نه امام موسي كاظم، ايا انها نمي دانستند كه بايد از چنين تكنيكي استفاده كنند اما شما فهميديد؟
    بعد امديد براي خودتان يك طنازي ديگر هم نموديد كه بله اسماعيليه چندين گروه هست كه برخي از انها اسماعيل را مهدي موعود مي دانند
    آخر خودتان براي اين مطالب كذاييتان خنده يتان نمي گيرد؟ برادر اين روش هاي شما بوي مباحثه نمي دهد
    شمنا خودت مي گوييد مهدي موعود، ايا اسماعيل، اسمش مهدي هست؟ ايا نام پدرش عبد الله است؟ احاديث مهدويت ايشان در كجاست؟ ضمن اينكه بعد از جريان مهدويت رجعت شكل مي گيريد ايا امام حسين ع برگشته اند؟ بعد از مهدي عج دنيا پر از عدل و داد مي شود ايا الان دنيا پر از عدل و داد هست؟

    احه اين استدلالات خنده دار چيست كه شما مي كني؟ براي چه حقيقت را براي مردم مشتبه مي كنيد؟ احاديث اينگكه اسماعيليه او را مهدي مي دانند كجاست؟ اينكه فرموديد اسماعليه چندين مذهب دارد كجاست؟ كلام شما مانند اين است من بگويم مذهب اسثني عشر خود داراي مذاهب مختلف است، كسي كه امام اخرش با مهدي عج ختم مي شود ديگر داراي گشتردگي مكذاب بودنش معنا ندارد جناب عبد الحق، كسي كه امامش اسماعيل هست ديگر پراكندگي معنا ندارد ديگر افتراق معنا ندارد زيرا امامش اسماعيل هست، مگر انها قائل بر اين هستند امامشان كسه دئيگري هست كه افتراق داشته باشند؟ ضمن اينكه برخي از انها ان را موعود مي دانند اين بدين معناست مهر بطلاني بر بقيه خورده است زيرا بحث مهدويت در روايات فريقين متواتر است و كسي كه اعتقاد به مهدويت نداشته باشد در اجماع وهابيت و اهل سنت كافر هست ايا اسماعيليه كه گروهي از ان اعتقاد به مهدويت نداشته اند باطل هستند؟ اگر نيستند به ادله اقامه كنند
    ضمن اينكه برادر فاظمي حقير چون براي اينكه مطالبم مكنعقد شود مجبورم تفضيل دهم
    + عبدالحق 


    سلام استاد فاطمي شما قاضي ضمن احترام به اقاي خيمه گاه ابوالفضل ايشان اورده است بخواهم از او چاق سلامتي كنم مي گويم كيف حال انت اهل بيوت

    پاسخ : با عرض احترام به ايشان شما قضاوت کن اين جمله غلط نيست ونبايد بگويد کيف حال اهل بيوتک وانت ايکه اورده غلط است شما داوري کن درستش چيه؟

    سلام عليكم
    جناب عبد الحق در اين كه شما سني هستيد بر هيچ كس پوشيده نيست اما تهمت بسيار سنگين و بدون سند به حقير زديد كه من به شما بي ادبي هاي مكرد كردم و اين نشان از ادب من هست جوابتان را قراني مي دهم
    و اذا خاطبهم الجاهلون قالوا سلاما
    اگر بنده بي ادبي كرده بودم حضرت عالي به انها اشاره مي كرديد و نه اينكه مانند بقيه مطالبتان بدون سند سخن مي گوييد و بعد هم در اخر مي گوييد نه شيعه هستيد و نه سني، شما كه مذهب نداريد و مذاهب اسلامي را نمي شناسيد چگونه ادعاي بررسي ايات قران و ادبيات عرب داريد؟ شما كه مسلمان نيستيد چگونه ايات را به زعم خودتان مورد كاوش قرار مي دهيد؟ ايا اين توهين الله متعال نيست كه با عدم بضاعت خود ايات را تفسير به راي و تاويل مي كنيد؟
    چگونه مي شود توهين هاي خود را به قران روا مي داريد و اشاره به ان نمي كنيد بعد مطالب علمي من را توهين مي شماريد؟
    شما كه من را نمي شناسيد چگونه مي گويد بيش از اين انتظار نمي رود؟ مگر من را ديده ايد؟ مگر اقوال من را شنيده ايد؟
    جالب اينجاست اين ادبيات شما را بيشتر وهابيت با من داشته اند و زمان مناظره با انها به محض شكست سنگين به جاي نقد از اين روش ها براي فرار استفاده مي كنند و ادبيات شما نيز به انها بسيار تشابه دارد و جالب تر از همه اينجاست كه كه معنا و مفهوم چهار متن عربي را نمي داند چگونه به حقير عنگ اين را مي زند از مذاهب اسلامي چيزي نمي دانم؟ ضمن اينكه هنوز جناب عالي فرد بين جمع و مفرد را نمي دانيد و در معناي اهل بيت مانده ايد
    اين همه زشتي ها و توهين هاي شما را به شما مي بخشيم البته عمر طولاني هست بنده با مخالفين مناظره مي كنم و اشنايي قديمي با اين ادبيات دارم اگر شما راست مي گفتيد مطالب حقير را نقد عالمانه مي كرديد و نه اينكه براي فرار از بحث متوسل به اتهام زني شود در صورتي كه حقير كمتز از گل به شما نگفتم و از عبارات حضرت عالي جناب عالي و برادر عزيزم و غيره استفاده كردم
    ايا اين است ادب نبوي در مذهب اهل سنت؟
    + عبدالحق 
    سلام جناب خيمه گاه ابوالفضل معذرت ميخواهم اگر بد حرف زدم ببخشيد خيلي عذر ميخواهم
    + عبدالحق 

    شيعه اسماعيليه بر اين باور است که صحنه دفن اسماعيل بن جعفر(ع) ظاهر سازي بوده براي اينکه ايشان از دست خلفاي عباسي در امان باشد وفرقه هاي اسماعيليه چندين گروه است که برخي از گروههاي انها اسماعيل را همان مهدي موعود ميدانند
    + عبدالحق 
    سلام از انجا که شما ميفرماييد اهل البيت شامل زنان پيامبر نميشود چون که انها در خانه هاي جدا بودند اولا اهل البيت اينجا بيت به پيامبر برميگرد وتمام اين خانه ها خانه هاي پيامبر اسلام هست وانجا که گفته وَقَرْنَ فِي بُيُوتِكُنَّ
    مَا يُتْلَى فِي بُيُوتِكُنَّ مخاطب زنان پيامبر هستند اهل البيت جمع است نه خود بيت
    + عبدالحق 
    بعد اينکه شما ميفرماييد من اهل سنت هستم من اهل سنت نيستم به زور که نميشود
    + عبدالحق 
    سلام اقاي خيمه گاه ابوالفضل توهين هاي مکرر شما نشان از ادب شماست که از شما هم بيش از اين انتظار نميرود شما هيچ اطلاعاتي نه از مذهب اسماعيليه داريد ونه از تشيع ونه از اهل سنت
    ضمن اينكه برادر عب حق شما اگر دنبال حقيقت هستيد همان نقد هاي قبلي من را بخوانيد به واقعيت پي خواهيد برد با توجه به اينكه لينكي هم از مناظره خود با يك وهابي را گذاشتم كه درباهر اهل بيت هست
    kheyme133.ir/Forum/Catgory/6/Post/1693

    لينك هاي ارسالي را خوانيد سپس به حقيقت خواهيد رسيد
    در ابتدا به ساكن يك اسماعيليه بايد امامت اسماعيل را اثبات كند لذا هر وقت توانست امامتش را اثبات كند مي تواند شان نزول ايه تطهير را هم اثبات كند مضاف بر اينكه اهل بيت نسل ادامه دار تا اخرين منجي هست در صورتي كه اسماعليه قائل بر ادامه نسل رسول نيستند لحاظا اقامه به همين دليل برايمان كفايت مي كند
    در باره نزول آيه تطهير در شأن اهل بيت، سخنان و احاديث بسياري آمده است. يک سخن آن است که امام صادق از پدرش امام باقر از جابر بن عبدالله انصاري روايت مي‏کند. جابر گويد من در اتاق ام سلمه(همسر پيامبر) نزد رسول اللّه‏ بودم که خداوند اين آيه را نازل فرمود: «إِنَّما يُريدُ اللّه‏ُ لِيُذْهِبَ عَنْکُمُ الرِّجْسَ أَهْلَ الْبَيْتِ وَ يُطَهِّرَکُمْ تَطْهيراً؛ همانا خداوند مي‏خواهد از شما اهل بيت پليدي را بزدايد و شما را پاکيزه و مطهّر گرداند.»
    در اين هنگام رسول اللّه‏،حسن و حسين و فاطمه را فراخواند جلوي خود نشاند، علي را فرا خواند و پشت سر خود نشاند و گفت:" خداوند! اينان اهل بيت من اند پليدي را از آنان دور دار و آنان را پاکيزه گردان."
    ام سلمه که شاهد صحنه بود پرسيد: اي رسول خدا! آيا من هم با آنانم؟ پيامبر پاسخ داد: تو به راه خير هستي. جابر گويد من گفتم: اي پيامبرخدا! خداوند اين خاندان پاکيزه وذريّه مبارک را حرمت و اکرام کرد که پليدي را از آنان دور ساخت. فرمود: اي جابر! زيرا آنان خاندان من و از گوشت و خون من هستند، برادرم علي بزرگ اوصيا، دو پسرم (حسن و حسين) بهترين نوادگانِ (پيامبران)، و دخترم فاطمه بزرگ بانوان است، و مهدي از ماست. جابر گويد پرسيدم: اي رسول خدا! مهدي کيست؟ امامان بعد از من از نسل حسين هستند. نُهمين آنان قائم است که سراسر زمين را از عدالت پر کند، و بر تأويل قرآن قتال کند چنان که من بر تنزيل آن قتال کردم.
    کفاية الأثر، ص 65-66
    ادامه دارد..........
    ما از اسماعيله سوال مي كنيم ادله شما براي اينكه اسماعيل اخرين امام هست و بعد از او امامت ادامه ندارد چيست؟ ادله روايي انها چيست؟ مضاف بر اينكه ما براي اثبات 12 امام نازي نيست به كتب خودمان استناد كنيم بلكه اماميه(اثني عشري ها) از كتب اهل سنت هم امامت ائمه خود را اثبات نموده اند
    به لينك هاي زير رجوع كنيد تا به يقين برسيد
    http://kheyme133.ir/Forum/Catgory/6/Post/1711
    http://kheyme133.ir/Forum/Catgory/6/Post/1857
    بحث 12 امام را قبلا حقير در مناظراتم با وهابيت مورد بررسي قرار داده ام
    برادر عبد الحق از شما هم دعوت مي كنم به سايت بياييد براي مناظره


    پاسخ

    لطفا کوتاه بنويسيد
    برادر عبد الحق متاسفانه حضرت عالي بضاعت علم ادبيات عرب ندارد و متاسفانه هم در اين زمينه يكه تازي مي كنيد
    جناب عالي براي اينكه زور چپان همسران رسول را هم وارد اين كساء مبارك كنيد حتي حاضر به اين هستيد به ساحت مقدس الهي سبحان تعالي هم توهين كنيد زيرا شما مي گويد:::::
    جناب خيمه گاه ابوالفضل اهل البيت اسم جمع است شما برو با يک عرب که 4تا زن دارد و4تا خانه جدا هم براي هر کدام دارد بپرس اهل البيت خودت را نام ببر اسم 4زن خود را مي اورد
    در صورتي كه شما هنوز فرق بين جمع، جمع مكثر و مفرد را نمي دانيد اما ادعاي به دانستن علم عرب داريد
    مي شود بفرماييد اين علمتان را از كجا اموخته ايد دوست عزيزم؟
    مثل اينكه شما هم بيشتر از خدا مي دانيد و يا اينكه خدا وقتي به اين ايه رسيده علم ادبيات عربش ته نشين شده است شما اگر زحمت بكشيد به ايات قبل و بعد نگاهي اجمالي بيندازيد چنين گاف به اين بزرگي را نمي داديد
    وَقَرْنَ فِي بُيُوتِكُنَّ
    مَا يُتْلَى فِي بُيُوتِكُنَّ
    حال مي شود بگويد چرا خدا در اين ايات از بيوت استفاده نموده است؟
    فرق بين بيوت و بيت در چيست؟ اگر بيت به معناي جمع هست چرا در اين ايات خداوند از بيوت استفاده نموده؟
    خواهشا طوري سخن نگوييد كه اگر يك عالم مطالب شما را بخوهند به شما بخندد ضمن اينكه من شما را نمي دانم اما وقتي بنده با يك عرب با چنديد همسر بخواهد داشته باشد بخواهم از او چاق سلامتي كنم مي گويم كيف حال انت اهل بيوت و نه اهل بيت شما اول برويد بضاعت علميتان را ببريد بالا بعد از عايشه دفاع كنيد، حال بماند ضماير مونث و مذكر و همه اينها را قبلا پاسخ داده ام
    پاسخ

    لطفا کوتاه بنويسيد
    همچنين اجماع علماي اهل سنت نيز مخالف با ادعاي شما هستند مضاف بر اينكه حقير قبلا هم گفته ام و مجدد مي گويم شما اصلا براي چه اصرار بر اين داريد كه زنان رسول مصداق اين ايه باشند؟ ايا بدنبال اين هستيد عايشه را معصوم بدانيد؟ در صروتي كه خداوند در مورد او مي گويد فقد صغت قلوبكما و همان عثماني كه شما قائل بر اين هستيد قران را جمع نموده و مفسر قران هست و معرفت قراني دارد حفصه و عايشه را به زنان كافر لوط و نوح تمثيل نموده حال شما چگونه عصمت انها را مي خواهيد اثبات كنيد؟
    و همچنين علامه عسقلاني از شارحين صحيح بخاري جواب شما را داده اند و نيازي به بررسي ما نيست مي گويند:
    الجمهور على أنّهم: على وفاطمة والحسن والحسين. قال: وحجة الجمهور قوله تعالى: عَنْکُمُ، وَيُطَهِّرَکُمْ «2» ب «الميم» ولو کان للنساء خاصة لقال: عنکن.
    {ابن عطية مي گويد :} جمهور ( اکثريت ) علماي اهل سنت نظرشان اين است که منظور از اهل بيت در آيه علي و فاطمه و حسن و حسين ( عليهم السلام ) هستند و دليل آنها ضمير( ک ) مي باشد که در واژه هاي عنکم و يطهرکم با ( ميم ) ذکر شده و اگر اين آيه شامل زنان پيامبر مي شد ، مي بايست به جاي واژه عنکم خداوند واژه عنکن را يعني به صورت مؤنث در اين آيه مي آورد
    المواهب اللدنيه ج3ص340 و ص361 المکتب الاسلامي

    برادرم وقتي كسي ادعايي دارد بايد انرا علمي مورد بررسي قرار دهد و فكر هم نمي كنم جايگاه علمي شما بالاتر از شارح صحيح بخاري باشد
    بررسي ضماير را هم قبلا حقير مفصل انجام دادم شما اگر علم نحو و ادبيات عرب داريد انها را نقد كنيد

    ادامه دارد.........
    پاسخ

    لطفا کوتاه بنويسيد
    سلام عليكم
    باتشكر از برادر عزيز اهل سنت عبدالحق
    مطالب حضرت عالي نقد هاي بسيار ساده اي دارد كه در ادامه حقير توضيح خواهم داد و علت سهل در نقد شما اين است كه حقير تمامي گفته هاي شما را در ادله خود مطرح نمودم اما گويا شما اصلا مطالب حقير را نخوانيد و مجدد تكرار مطالب نمودديد
    ما از عزيزان اهل سنت انتظار داريم وقتي مطلبي را مي فرمايند پشتوانه و اساس علمي داشته باشد و نه مطالب باشد كه دل بخواهي باشد تا وقتي حكمي صادر مي كنند حداقل مقام اهل سنت دچار جرح م خدشه نشود
    عزيز دل اولين سوال شما اين بوده ما بايد از كجا بدانيم كه حديث كسا در شان 9 امام بعد امام حسين هستند و چون نيستند مي توان گفت به نوعي مهر بطلان هست
    برادرم نكته اولي كه وجود دارد اين است كه در ان موقع مگر بقيه ائمه در انجا بوده اند تا در زير كسا حاضر شوند؟ مضاف بر اينكه روايات متعددي از ناحيه رسول الله وارد شده است كه امامان بعد از ايشان چه كساني هستند و اين موضوع پاسخ به سوال شما هست به عنوان مثال در صحاح سته شما يعني ابي داوود و ابن ماجه رسول خدا فرموده اند كه مهدي منا اهل بيت و همچنين الباني نيز انرا تصحيح دانسته اما اينكه بحث اسماعيليه را كرده ايد بايد خدمتتان عارض شوم اصلا اسماعيل قبل از شهادت امام صادق فوت نموده اند حال چگونه افرادي مي توانند در بيعت با امامي باشند كه در قيد حيات نيست حال چگونه امام صادق ع امامت را به كسي واگذار كنند كه از دنيا رفته است به واقع سوال شما از بيخ و بن مشكل داششته و پاسخش نيز بسيار ساده هست
    دوست عزيزم ما زنان رسول را از اين ايه حذف ننوده ايم، شما بايد براي اين حرف و ادعاي خودتان دليل اقامه كنيد كه حقير هم پيشاپيش همه انها را نقد نمودم از طرفي خداوند اعتقاد ندارد كه همسران رسول جز اين ايه هستند و همچنين همسران رسول هم ادعا نداشته اند و

    ادامه دارد..........
     <    <<    6   7   8   9   10    >>    >