سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با خرد است که آدمیان به ستیغ دانش می رسند . [امام علی علیه السلام]
آمار

بازدید امروز :78
بازدید دیروز :95
کل بازدید :3057437
تعداد کل یادداشت ها : 1491
103/1/9
یادداشت های گذشته [1484]
برگزیده ها
 
کانال گفتگو با زرتشتیان [0] سایت "گفت و گو با زرتشتیان" [0] بر قله احادیث [0] مبهم ترین شخصیت تاریخ [0] خلیج فارس در سخن پیامبر(ص) [0] هیچستان [1] ترجمه منشور کورش [0] راه مقابله با زرتشتی [0] زنده زنده پوست کندن [1] سهم زرتشتیان در جنگ با عراق [1] نقد مسلمانان به جای اسلام [0] همه چیز اسلام از زرتشت! [0] چهارشنبه سوری [0] چرا اسلام جایگزین زرتشتی؟ [0] مهمترین های اسلام و زرتشتی [1] نژادپرستی ابزار زرتشتیان [0] گرایش زنان به اسلام [0] برخورد زرتشتیان با مرتدان [0] مقایسه ی بحرینی ها و زرتشتی ها [0] مفاتیح و ادرار شتر [0] نژادپرستی ممنوع [0] پس از عمری پژوهش [1] اسلام فردوسی [0] اسلام برای 1400 سال پیش [0] حقوق حیوانات در اسلام [0] تفسیر فروهر [0] امام رضا(ع) و زرتشتیان [0] مقایسه ی ادرار گاو و شتر [0] توهین به ایرانیان [0] تغییر در زرین کوب [0] ساسانیان بیگانه از فروهر [0] شورش ها در ایران [0] حضور امامان در جنگ با ایران [0] استحقاق توهین؟! [0] کاهش جمعیت زرتشتیان [0] کاهش حضور زرتشتیان در اینترنت [0] جنگ و کشتار [0] نجابت زرتشتیان [0] درخواست زرتشتیان از من [0] ظلم به زنان [0] اسلام اختیاری ایرانیان [0] می خواهم زرتشتی شوم! [475] ارزش شعار زرتشتیان [0] دزدی حدیث [0] وحشی‏گری در ایران باستان [0] کشتارهای امام علی(ع) [0] اخراج آریایی ها [0] تشرف یک زرتشتی به اسلام [0] عوامل گرایش به زرتشتی [0] ملاک خودی و غیر خودی [0] مشروعیت انجمن زرتشتیان؟ [0] قرض دادن زن خود [0] اعدام در دین زرتشتی [0] نوروز [0] انتخاب رئیس حکومت [0] آدم خواری [0] بی اعتباری گاتها [0] کارنامه اسلام [0] پیامبر اسلام(1) [0] پیامبر اسلام(2) [0] آرشیو پیوند روزانه [74]
خبر مایه
 
0[0]
لینک خرید کتاب راه راستی: www.raherasti.ir/9791

عضویت در تلگرام
 

سایت راه راستی راه اندازی شد

منابع تحریف گستر در حادثه عاشورااستاد آقایی:
«چکیده نقدهای بنده چنین است:
اولاً: علم کافی بر موضوع بحث یعنی دانش دین شناسی و نیز دین زرتشتی ندارید.
ثانیاً: اصول مسلم اخلاقی در مجادله را رعایت نکرده و برخلاف توصیه ی قرآن و سیره ی ائمه اطهار (ع) سخن گفته اید.
ثالثاً: طرف دعوا را به درستی نشناخته و بر بی گناه ظلم کرده اید.
رابعاً: آب به آسیاب دشمنان دین و ملت ایران ریخته اید.
خامساً: به جای «ما قال»، سرگرم «من قال» شده اید و در این کار هم به کرات از شیوه ای گزینشی و به اصطلاح بولتن سازانه استفاده نموده اید.»

استاد عزیز!
اولاً؛ اگر جنابعالی از علمیت لازم، بهره ای نداشتید، این همه وقت صرف نمی کردم برای پاسخگویی. کم نیست کامنت هایی که به دلیل کم مایه بودن، حذف می کنم یا بی پاسخ می گذارم؛ چون ارزش جواب ندارد. جنابعالی نیز اگر این سایت را واقعا کم مایه می دانستید این همه وقت خود را صرف چنین نقد مفصل (بیست صفحه ی سیصد کلمه ای) نمی کردید. چرا از میان این همه وبلاگ و سایت در نقد زرتشتیان، این سایت را برای نقد انتخاب کردید؟ پس آنچه می گویید خلاف باورتان است.

ثانیاً؛ تا آنجا که در توانم بود تلاش کردم که زرتشتی ها تحقیر نشوند. مواردی هم بوده که دست خودم نبوده و گاهی به دلیل عینک بدبینی، برداشت تحقیرآمیز بودن می شده. در عین حال چند مصداق را که فرمودید و وارد دانستم اصلاح کردم و اگر موارد دیگر را جنابعالی و دیگر بازدیدکنندگان ذکر کنند، بررسی می کنم.

ثالثاً؛ در بیشتر موارد، طرف دعوا را مشخص نکردم بلکه گفته ام مثلا در فلان کتاب زرتشتی این ایراد وارد است یا فلان باور زرتشتیان نادرست است یا در تاریخ زرتشتیان چنین و چنان است و… اما تعیین مخاطب نکردم. خواننده هرکه باشد. پس در بیشتر موارد، تعیین طرف دعوا معنا ندارد.

رابعاً؛ در عصری زندگی می کنیم که در مورد همه چیز بحث و گفتگو می شود؛ از جمله بحث از ادیان و دین زرتشتی. برخلاف سخن شما چند بار زرتشتی ها به من پیام دادند که: از جهتی این سایت، کمک به ما است؛ زیرا متوجه ایرادات خود می شویم و در بازنگری های بعدی، برای رفع نواقص، تلاش می کنیم.
امروز دینی که واقعا در برابر مستکبران و جهانخواران ایستاده اسلام است و حکومت ایران، اسلامی است اما شاهد این همه سایت و وبلاگ ایرانی برضد اسلام هستیم. نمی دانم آیا به آنها هم تذکر داده اید که: «آب به آسیاب دشمنان دین و ملت ایران ریخته اید»؟

خامساً؛ مشکل اصلی دین زرتشتی در زمان ما این است که «ما قال زرتشت» معلوم نیست تا مورد نقد و بررسی قرار گیرد بلکه سخنان این و آن را به عنوان دین زرتشتی پذیرفته اند. به نظر من تعبیر «زرتشتی پژوه» بهتر از «زرتشت پژوه» است که چند بار در نقدنامه تکرار کردید؛ چرا که در پژوهش های مربوط به دین زرتشتی در واقع سخنان و باورهای زرتشتیان مورد کنکاش قرار می گیرد نه خود زرتشت.
شیوه ی گزینشی در این سایت به جهت نوع فعالیت آن، یعنی مناظره است. اگر این سایت برای معرفی دین زرتشتی بود، ایراد شما وارد بود.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


  
Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل