سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستی، میوه فروتنی است . [امام علی علیه السلام]
آمار

بازدید امروز :252
بازدید دیروز :275
کل بازدید :3057886
تعداد کل یادداشت ها : 1491
103/1/10
یادداشت های گذشته [1484]
برگزیده ها
 
کانال گفتگو با زرتشتیان [0] سایت "گفت و گو با زرتشتیان" [0] بر قله احادیث [0] مبهم ترین شخصیت تاریخ [0] خلیج فارس در سخن پیامبر(ص) [0] هیچستان [1] ترجمه منشور کورش [0] راه مقابله با زرتشتی [0] زنده زنده پوست کندن [1] سهم زرتشتیان در جنگ با عراق [1] نقد مسلمانان به جای اسلام [0] همه چیز اسلام از زرتشت! [0] چهارشنبه سوری [0] چرا اسلام جایگزین زرتشتی؟ [0] مهمترین های اسلام و زرتشتی [1] نژادپرستی ابزار زرتشتیان [0] گرایش زنان به اسلام [0] برخورد زرتشتیان با مرتدان [0] مقایسه ی بحرینی ها و زرتشتی ها [0] مفاتیح و ادرار شتر [0] نژادپرستی ممنوع [0] پس از عمری پژوهش [1] اسلام فردوسی [0] اسلام برای 1400 سال پیش [0] حقوق حیوانات در اسلام [0] تفسیر فروهر [0] امام رضا(ع) و زرتشتیان [0] مقایسه ی ادرار گاو و شتر [0] توهین به ایرانیان [0] تغییر در زرین کوب [0] ساسانیان بیگانه از فروهر [0] شورش ها در ایران [0] حضور امامان در جنگ با ایران [0] استحقاق توهین؟! [0] کاهش جمعیت زرتشتیان [0] کاهش حضور زرتشتیان در اینترنت [0] جنگ و کشتار [0] نجابت زرتشتیان [0] درخواست زرتشتیان از من [0] ظلم به زنان [0] اسلام اختیاری ایرانیان [0] می خواهم زرتشتی شوم! [475] ارزش شعار زرتشتیان [0] دزدی حدیث [0] وحشی‏گری در ایران باستان [0] کشتارهای امام علی(ع) [0] اخراج آریایی ها [0] تشرف یک زرتشتی به اسلام [0] عوامل گرایش به زرتشتی [0] ملاک خودی و غیر خودی [0] مشروعیت انجمن زرتشتیان؟ [0] قرض دادن زن خود [0] اعدام در دین زرتشتی [0] نوروز [0] انتخاب رئیس حکومت [0] آدم خواری [0] بی اعتباری گاتها [0] کارنامه اسلام [0] پیامبر اسلام(1) [0] پیامبر اسلام(2) [0] آرشیو پیوند روزانه [74]
خبر مایه
 
0[0]
لینک خرید کتاب راه راستی: www.raherasti.ir/9791

عضویت در تلگرام
 

سایت راه راستی راه اندازی شد

از دوستِ بزرگوارم، جناب آقای فاطمی، بابتِ لحن ِ انتقادی ِ پیام ِ پیشین-ام پوزش خواسته و بابتِ سعه ی صدر ایشان و انتشار ِ نقد، سپاسگزارم. بی-شک همین خصوصیتِ والای اخلاقی ِ ایشان، عامل جذب بسیاری از جوانان و پویندگان، بدین وبلاگ بوده است. وبلاگِ ایشان، پاسخ به یک پرسش و نیاز بود در میان ِ جوانان، و روزانه بازدید-کنندگانِ بسیار دارد.

یکی از دوستان که تازه با این وبلاگ آشنا شده است، یکبار به من گفت که گمان میکند یک گروهِ حرفه ای از اندیشمندان ِ اسلامی، در این تارنگار به پاسخگویی مشغول-اند چون پاسخ ها غالباً علمی و محققانه و سنجیده است. البته من که از ابتدای راه-اندازی این تارنگار خواننده-اش بوده ام، به ایشان گفتم که چنین نیست و همه ی این بار صرفاً بر دوش ِ یک محقق ِ اسلامی است که بی-مزد و منت این سایت را تا کنون سرپا نگاه داشته.
شمار ِ بالای ِ بازدید-کنندگان ِ روزانه ی این سایت (متوسط 400 نفر) "توهم" نیست بلکه همانطور که گفتم واقعیتی است از سر نیاز ِ جوانان به دانستن. هر کسی که با "گوگل" کار کرده باشد، میداند که بیشترین آمار جستجوها را لیست میکند. قبلاً که عبارت "می خواهم" را در بخش ِ جستجوی گوگل تایپ میکردیم، لیستی بلافصل ظاهر میشد جهتِ نشان ِ بقیه ی عبارت ِ جستجوی غالب ؛ که از اولین-هایش این بود : «می خواهم زرتشتی شوم»، و اگر این عبارتِ کامل جستجو میشد، از اولین-های لیستِ نهایی ِ ظاهر شده، همین تارنما بود. امروز دیدم که به همت تلاش ها و روشنگری های آقای فاطمی، وضعیت کمی تغییر کرده؛ هرچند که «می خواهم مسیحی شوم» همچنان در لیست، جا خوش کرده است و امیدوارم که فکری هم به حال ِ آن شود!

یادآوری:
چند روز پیش محقق گرامی یاغش کاظمی به دلیل تأخیر در عمومی کردن کامنتش، پیامی گلایه آمیز به من داد. البته حق داشت چون پیامهای دیگران را عمومی کرده بودم. طبیعی بود که وی تصور کند نخواسته ام نوشته اش را نشر دهم اما واقعیت این بود که مقیدم پیامها را تا نخوانده و جواب نداده ام عمومی نکنم. کامنت باارزش آقای کاظمی طولانی بود و تصور می کردم جواب طولانی هم بطلبد اما چون در محل کارم به این وبلاگ سر زدم، در آنجا مجاز به کارهای شخصی طولانی نیستم. بنابراین نوشته های کوتاه دیگران را عمومی کردم اما نوشته ی ایشان را به زمانی دیگر موکول کردم. از ایشان پوزش می خواهم.
تا آنجا که به یاد می آورم، دوستی من با جناب کاظمی به پیش از راه اندازی این وبلاگ باز می گردد. ابتدا در وبلاگ ایشان بحث می کردم و آن بحث ها زمینه ساز ساخت این وبلاگ شد.


  
Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل