• وبلاگ : راه راستي
  • يادداشت : حضور موبديار مهران غيبي در اين وبلاگ
  • نظرات : 0 خصوصي ، 107 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + موبديار مهران غيبي 
    به ياري هستي بخش دانا
    درود
    آقاي عبدالحق نوشته ايد:"
    ...
    اما اينکه فرموديد ما چه احتياجي به اسلام داشتيم يک مدافع اسلام ممکن است بگويد که به اقرار خود شما زرتشتيتي که در زمان ساسانيان بود زرتشتيت تحريف شده بود اين را فراموش نکنيد اما بعد درست است که گاتها ي حضرت زرتشت داراي تعاليم انساني است ولي اين دستورات در قران هم امده ودر اسلام برنامه هاي بيشتري براي پياده سازي اين تعاليم زيبا وجود دارد..."

    پاسخ
    مگر اسلام امروزه تحريف نشده، اگر تحريف نشده اين همه اختلاف از کجاست؟
    آيا همين اسلام ايران که ادعاي برترين و بهترين را دارد، همان اسلام محمدي (ص) يا اسلام علي (ع) است؟ از آقاي فاطمي مي خواهم که سند قرآني بدهد، ايشان ميگويد که همه چيز که در قرآن نيست. خب ديگر تحريف چيست؟
    اگر سخن آقاي فاطمي را بپذيريم که تنها نسخه حق اسلام، نمونه اي است که ايشان آموزش ميدهند، پس بيشتر از 90 درصد مسلمانان اشتباه ميکنند. خب ديگه تحريف چيه؟
    تحريف نياز به برگشت به حق دارد. نه نياز به دين نو.
    اگه دين زرتشتي ساساني تحريف شده بود که بود، نياز اين بود که درستش آموزش داد ه شود. همون گاتهايي که امروزه هست، آن روز هم بود.....
    پاسخ

    در قرآن تحريف صورت نگرفته بلکه در احاديث تحريف راه يافته اما امور اصلي و اساسي را مي توان از ايندو به دست آورد. در امور مهم مثل امامت اگر جامع و عالمانه و بدون تعصب بررسي شود حقانيت شيعه معلومه چنانکه بسياري از علماي اهل سنت، شيعه شدند. اسلام ايران اسلام اصيل نيست بلکه تشيع اسلام اصيل و مورد نظر اسلامه که از طريق قرآن و احاديث پيامبر قابل اثباته. تفسير آيه «انما وليکم الله و رسوله و الذين آمنوا الذين يقيمون الصلوة و هم راکعون» را بخوانيد. نود در صد مسلمانان يا امکانات پژوهش ندارند يا اينکه برايشان مهم نيست که پيرو چه مدهبي باشند يا جرات ندارند تغيير مذهب خود را اظهار کنند و الان که شرايط بهتر شده در حال رو آوردن به تشيع هستند.