• وبلاگ : راه راستي
  • يادداشت : حضور موبديار مهران غيبي در اين وبلاگ
  • نظرات : 0 خصوصي ، 107 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <    <<    6   7   8      >
     
    آقاي غيبي
    بسياري از کامنتهاي من به دست شما حذف شدند . بدون هيچ توضيحي ...من نمي خواهم بحث را به حاشيه بکشم . در اين وبلاگ مسائل زيادي هست که بايد روشن بشه که رفتارهاي شما در مقابل آنها حاشيه اي و فرعي محسوب ميشه .
    فقط از شما ميخواهم که اين قدر اداي انسانهاي بافرهنگ رو در نياريد.
    همين که نظرات شما تأييد ميشه نشون ميده که شما ازاد هستيد . وگرنه خود شما اکثر حرفهاي من که هيچ توهيني در بر نداشت رو حذف کرديد فقط براي اينکه پاسخي نداشتيد .
    پليس کلوب هم در کمتر از چند ساعت آي دي من رو آزاد کرد چون من توهيني به هيچ کس نکرده بودم . اما شما بيشتر کامنتهاي من رو حذف کرديد . بدون هيج توضيحي ...
    من ديگه بحث حاشيه اي نمي کنم . بحق ها رو از سر ميگيريم .
    + موبديار مهران غيبي 
    آقاي احمد رضا
    درود
    من دو دوره عضو انجمن زرتشتيان کرمان بودم. آن هنگام صلاحيت داشتم؟ دو دوره هم کانديد نمايندگي مجلس شدم آن هنگام هم صلاحيت داشتم. اکنون صلاحيت ندارم؟
    چرا حتي يکبار هم از جشن اسفندگان سخني در صدا و سيما نيست؟ چرا براي زايش حضرت مسيح (ص) اين همه برنامه توي صدا و سيما هست ولي از زادروز و درگذشت اشوزرتشت حتي خبري هم نيست؟
    پاسخ

    اولا حشنها فراوونه و نميشه به همه پرداخت و ثانيا زادروز تولد و درگذشت زرتشت معلوم نيست
    + احمدرضا 
    خب شايد شما از نظر کساني که تاييد صلاحيت مي کنند، صلاحيت لازم را نداشتيد. اين نشانه ي نبودن آزادي نيست.
    ناگفته نماند که شايد واقعا شما صلاحيت داشته باشيد و حتي بيشتر از ديگر کانديداها اما اين، براي مسئولان مربوط معلوم نشده است.
    همينکه ميگيد آزادي نيست معلوم ميشه که شما آزاديد که ميتونيد اينو بگيد
    + اريايي 
    کاش معلوم مي کرديد جناب فاطمي در چه زمينه اي درجه استادي دارند تا ما هم بهتر بتوانيم بحث کنيم .درفقه اسلامي که ايشان چندان اطلاعاتي ندارند.
    + موبديار مهران غيبي 
    آقاي اميرشاهي
    درود
    شما به دليل توهين و دروغ پراکني به دست پليس کلوپ مسدود شديد.
    به هر روي ادب مرد به ز دولت اوست.
    سلام هم نشانه ادب است و هم نشانه مسلماني است. شما اگر راست ميگوييد و مسلمان هستيد بايد همچون پيامبرتان (ص) در سلام پيش قدم باشيد وگرنه در ادعاي اسلامتان دروغ گفته ايد.
    جناب غيبي ،
    شما حالا حالا کار دارد تا از جماعت مسلمين طلبکار شويد . خودتان بهتر ميدانيد منظورم چيست .
    سر پل چينوت بايد پاسخ مرا بدهيد ...
    سلام . از اينکه استاد فاطمي نظرات را تأييد مي کنند خيلي خوشحاليم . انصاف هم همين است که نظرات نمايش داده شوند . و اين نشان ميدهد که استاد فاطمي به عنوان يک مسلمان معتقد براي نظرات ديگران ارزش و احترام قائل اند . جا دارد که امثال من از استاد فاطمي درس بگيريم .
    و همچنين کساني که در يکي از کلوبهاي مربوط به زرتشتيان بيش از 150 کامنت مرا « بدون هيچ دليل منطقي » حذف کرده اند هم ياد بگيرند . به ياد دارم که در يکي از آخرين موارد که کامنتهاي من پاک شد ، معاون محترم آن کلوب که يک موبد زرتشتي بود ، دليل حذف شدن کامنتم را چنين بيان کرده بود :
    « چون سلام نکردي »
    اين در حالي بود که بارها و بارها در همان کلوب به من فحاشي شده بود . و من نيز در مقابل هيچ توهيني نکردم . اما کامنتهاي علمي من به جرم سلام نکردن ، حذف شد ! به همين راحتي ...
    اميدوارم موبديار غيبي روش استاد فاطمي را به دوستانشان انتقال دهند تا آنان نيز روش انسانيت را ياد بگيرند ...
    و اين قدر شعار کردار نيک سر ندهند ...
    + موبديار مهران غيبي 
    آقاي احمدرضا
    شما را براي تهمتي که به من زديد به خداوند ميسپارم. در دادگاه خداوند بر سر پل چينوت مي ايستم تا بيايي و حقم را از تو بگيرم.
    + موبديار مهران غيبي 
    از آقاين طرفدار حق و آريايي
    سپاسگزارم...
    آقاي احمدرضا
    درود، از آزادي همين بس که مرا براي انتخابات نمايندگي مجلس و انتخابات انجمن زرتشتيان کرمان رد صلاحيت کرده اند.
    + جوادپور 
    حضور موبديار غيبي و بحث صريح علمي با مدير اين وبلاگ و سابقه ي زياد ايشون در بحث با مسلمانان نشون ميده زرتشتيها براي بحث آزادند.
    + احمدرضا 
    موبد غيبي بعد از قدري بحث يک چيزي رو بهونه ميکنه و به بحث ادامه نميده
    + موبديار مهران غيبي 
    من خودمم
    + طرفدار حق 
    با درود خدمت تمامي دوستان عزيز و موبديار غيبي از اينکه ايشان در اين وبلاگ حضور يافتند و حاضر به بحث و گفتگو شدند از ايشان تشکر ميکنم و اميدوارم با گفتگوو بحث همه دوستان عزيز حق معلوم شود
    + اريايي 
    جناب موبد عزيز سلام منتظر حضرتعالي بوديم.من به عنوان يک ايراني مسمان به شما اطمينان ميدهم افکار منتشر شده در اين وبلاگ به هيچ عنوان نماينده تفکر اکثريت ملت ايران نست.پيش از هرچيز ما همه ايراني هستيم و وطن پرست و با هر عقيده اي هدفي جز اعتلاي نام بلند ايران زمين نداريم.ما اشوزرتشت را پيامبر الهي ميدانيم و همانند حضرت محمد قابل احترام.مشترکات دو دين انقدر زيادست که اختلافات چندان به چشم نمي ايد.اساس تمام اديان الهي 3 اصل توحيد نبوت انبيا ومعادست و احکام هر دين فرع بر اينهاست.دشمنان اين مرز وبوم هر از گاه ميخواهند با برافراشتن علم اختلاف صف محکم اين ملت را بشکافند ومايه تاسف است که گروهي ازما خواسته يا نا خواسته درهمين جهت گام بر ميداريم.نمود اشکار ان قرار دادن ايرانيت درمقابل اسلاميتست تاگروهي در دفاع ازدين -ايرانيت را بکوبند وگروهي ديگر درمقابل دين را تخريب کنند.مابايد اگاه باشيم که در اين دام نيفتيم.موضع اسلام درمقابل ساير اديان کاملا روشنست.ايه شريف قران ميفرمايد-تعالوا الي کلمه سواء بيننا وبينکم-پس ما هم درمقابل اين دسيسه ها با تکيه بر مشترکاتمان که کم هم نيستند اجازه نميدهيم اين همدلي تاريخي بين ملتمان خدشه دار شود.خوشبختانه اين مهم درسطح مسوولان نظام ومراجع معظم تقليدهم مورد اهتمام بوده وهست.به اميد سربلندي ايران
    + ن 
    از کجا پيامها براي ايشان است؟
    پاسخ

    از طريق ايميل به ايشان، اطمينان پيدا کردم که کامنتها براي ايشان است
     <    <<    6   7   8      >