• وبلاگ : راه راستي
  • يادداشت : توسل به معصومان(ع) و فايده ي آن
  • نظرات : 2 خصوصي ، 82 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + موبديار مهران غيبي 
    به ياري هستي بخش دانا
    درود
    آقاي فاطمي نوشته ايد:"
    ما قائل به همه ي حاجت ها از جمله بخشش گناهان و بهبودي بيماري. بله در مورد حق الناس بايد گفت: کسي که چيزي را دزديده اول بايد آن مال را برگرداند سپس استغفار کند. کسي نبايد از ضريح حاجت بخواهد بلکه بايد از امام خواست. اخبار ما مي گويد که مي توان از روح اولياي خدا کمک خواست"
    پاسخ
    خب چرا هيچ کس جلوي آن مداح را که جلوي مسجد جامع کرمان در ميدان مشتاق ميگفت اين همان ضريح است وووو را نگرفت؟
    اين اخباري را که ميگويد از روح اولياي خدا ميتوان کمک گرفت از چه ريشه است؟
    ما در فروردين يشت عين اين را داريم.
    اگر در قرآن هست، يا در عرب پيش از اسلام بوده که هيچ اگر نبوده بايد بپذيريد که اين نيز تقليد از ايرانيان پيش از تازيان است.
    به من ايراد گرفته ايد که ادعا کرده ام. خب شما که ادعا نداريد، از کجا اطمينان يافته ايد که خداوند امامان (ع) را برگزيده و پذيرفته و اختيار برآوردن حاجتها را به ايشان داده. اين تماس با خداوند چگونه بوده است؟
    امروزه در اکنکار، در ساي بابا،مهربابا، ساتيان بابا، در ميان قديسان مسيحي ووو نيز چنين ادعاهايي هست.
    آقاي فاطمي اينکه شما باور داريد، با خودتان است. همانگونه که موبدان را به دليل دروغپراکني متهم کرده ايد، خودتان هم اگر سند مستند از ارتباط با خداوند و تاييد خداوند ندهيد، مانند آنها متهم هستيد.
    پاسخ

    ما نگفتيم هرچيزي که قبل از اسلام بوده از دم تا دم باطل و نادرست بوده. قبل از اسلام ازدواج و انواع خريد و فروش بوده آيا ما مي تونيم بگيم اين کارها بد بوده؟ شما داريد بحث امامت را پيش مي کشيد که بحث طولانيه. لطفا کتاب «اهل بيت در قرآن و حديث» را در اين سايت مرور کنيد: http://www.hadith.net/n144-p1.html