• وبلاگ : راه راستي
  • يادداشت : اهل بيت(ع) در بحث با موبد غيبي
  • نظرات : 0 خصوصي ، 162 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    اما بررسي كلامي:
    دوست عزيزم اگر در اين ايه همسران رسول معصوم شدند از هرگونه الرجسي مشكلاتي به وجود مي ايد زيرا از طرفي ايه خلاف قران عمل نموده و از خانه خود خارج شد براي غزوه و قيام به سيف با امير المومنين مولانا سيدنا علي ع در صورتي كه قران مي فرمايد و قرن في بيوتكن و همچنين خداوند در ايه 4 سوره تحريم مي فرمايد فقد صغت قلوبكما يعني قلب هاي انها منحرف شده است و طبق قول صحيح بخاري كه صحيح ترين كتاب اهل سنت بعد از قران است مي گويد
    اين ايه در شان عايشه و حفصه هست در صورتي كه به قول شما اگر انها معصوم شده باشند بديگر نبايد دچار انحراف شده باشند اما قلب هايشان دچار انحراف و اضمحلال مي شود
    پاسخ به ان سوال درباره اعجاز ادبيات عرب نيز بسيار ساده هست زيرا تمامي ايات بر روي يك سلسله نازل نمي شده است يعني اينگونه نبوده است كه همه ايات به صورت آني نازل شده باشد بلكه تدريجي بوده است و اتفاقا اين عين اعجاز است كه شما سخن از مطالبي بگوييد اما سپس از الفاظ و ادبيات هوشمندانه عرب استفاده كنيد كه همان منطقي هست كه در بالا توضيح دادم منظور ضماير مذكر و مونث هست
    در ادامه هم باز فرموديد كه ايه براي زنان هست اما كافيست يكي از انها جنين مذكر داشته باشد
    دوست عزيزم ادله شما بسيار مضحك هست و به عقيده من نمي دانم شما با اين عدمبضاعت چگونه مباحثه مي كنيد، جمله اول شما خود به خود جمله دوم شما را باطل مي كند و دچار تناقض مي شويد زيرا شما از طرفي ادعا مي كند براي زنان هست و سپس مي گويد ممكن هست يكي حامله به جنين مذكر باشد كه بايد بگوييم وقتي گوشواره طلايي اي كه براي يك زن حامله باشد اين چه ارتباطي به جنين مذكر او دارد؟ براستي شما تحليل چنين ساده اي را هم در نظر نگرفتيد؟
    شما افاضه داريد ايه براي زنان هست اما در ادامه براي اينكه مغلطه كنيد مي فرمايد خير چون يكي حامله بوده است، خوب اين قول حامله را از كجا ستانديد؟ بگوييد ما هم بدانيم فاصله شما تا نزول قران 14 قرن است حال شما علم غيب داريد؟
    لاكن همان طور كه عارض شديم شما حتي اگر اينگونه هم بخواهيد توجيه خنده دار كنيد در بحث بيوت و بيت دچار لغزش ادبي مي شويد زيرا تعدد زن را با بيوت نامبرده اما در اين ايه خبري از تعدد نيست و متذكر به بيت شده است