• وبلاگ : راه راستي
  • يادداشت : اهل بيت(ع) در بحث با موبد غيبي
  • نظرات : 0 خصوصي ، 162 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام عليكم
    باتشكر از برادر عزيز اهل سنت عبدالحق
    مطالب حضرت عالي نقد هاي بسيار ساده اي دارد كه در ادامه حقير توضيح خواهم داد و علت سهل در نقد شما اين است كه حقير تمامي گفته هاي شما را در ادله خود مطرح نمودم اما گويا شما اصلا مطالب حقير را نخوانيد و مجدد تكرار مطالب نمودديد
    ما از عزيزان اهل سنت انتظار داريم وقتي مطلبي را مي فرمايند پشتوانه و اساس علمي داشته باشد و نه مطالب باشد كه دل بخواهي باشد تا وقتي حكمي صادر مي كنند حداقل مقام اهل سنت دچار جرح م خدشه نشود
    عزيز دل اولين سوال شما اين بوده ما بايد از كجا بدانيم كه حديث كسا در شان 9 امام بعد امام حسين هستند و چون نيستند مي توان گفت به نوعي مهر بطلان هست
    برادرم نكته اولي كه وجود دارد اين است كه در ان موقع مگر بقيه ائمه در انجا بوده اند تا در زير كسا حاضر شوند؟ مضاف بر اينكه روايات متعددي از ناحيه رسول الله وارد شده است كه امامان بعد از ايشان چه كساني هستند و اين موضوع پاسخ به سوال شما هست به عنوان مثال در صحاح سته شما يعني ابي داوود و ابن ماجه رسول خدا فرموده اند كه مهدي منا اهل بيت و همچنين الباني نيز انرا تصحيح دانسته اما اينكه بحث اسماعيليه را كرده ايد بايد خدمتتان عارض شوم اصلا اسماعيل قبل از شهادت امام صادق فوت نموده اند حال چگونه افرادي مي توانند در بيعت با امامي باشند كه در قيد حيات نيست حال چگونه امام صادق ع امامت را به كسي واگذار كنند كه از دنيا رفته است به واقع سوال شما از بيخ و بن مشكل داششته و پاسخش نيز بسيار ساده هست
    دوست عزيزم ما زنان رسول را از اين ايه حذف ننوده ايم، شما بايد براي اين حرف و ادعاي خودتان دليل اقامه كنيد كه حقير هم پيشاپيش همه انها را نقد نمودم از طرفي خداوند اعتقاد ندارد كه همسران رسول جز اين ايه هستند و همچنين همسران رسول هم ادعا نداشته اند و

    ادامه دارد..........