سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسی دانشمند که دنیا نابودش کرده است . [امام علی علیه السلام]
آمار

بازدید امروز :35
بازدید دیروز :434
کل بازدید :3066449
تعداد کل یادداشت ها : 1491
103/2/15
یادداشت های گذشته [1484]
برگزیده ها
 
کانال گفتگو با زرتشتیان [0] سایت "گفت و گو با زرتشتیان" [0] بر قله احادیث [0] مبهم ترین شخصیت تاریخ [0] خلیج فارس در سخن پیامبر(ص) [0] هیچستان [1] ترجمه منشور کورش [0] راه مقابله با زرتشتی [0] زنده زنده پوست کندن [1] سهم زرتشتیان در جنگ با عراق [1] نقد مسلمانان به جای اسلام [0] همه چیز اسلام از زرتشت! [0] چهارشنبه سوری [0] چرا اسلام جایگزین زرتشتی؟ [0] مهمترین های اسلام و زرتشتی [1] نژادپرستی ابزار زرتشتیان [0] گرایش زنان به اسلام [0] برخورد زرتشتیان با مرتدان [0] مقایسه ی بحرینی ها و زرتشتی ها [0] مفاتیح و ادرار شتر [0] نژادپرستی ممنوع [0] پس از عمری پژوهش [1] اسلام فردوسی [0] اسلام برای 1400 سال پیش [0] حقوق حیوانات در اسلام [0] تفسیر فروهر [0] امام رضا(ع) و زرتشتیان [0] مقایسه ی ادرار گاو و شتر [0] توهین به ایرانیان [0] تغییر در زرین کوب [0] ساسانیان بیگانه از فروهر [0] شورش ها در ایران [0] حضور امامان در جنگ با ایران [0] استحقاق توهین؟! [0] کاهش جمعیت زرتشتیان [0] کاهش حضور زرتشتیان در اینترنت [0] جنگ و کشتار [0] نجابت زرتشتیان [0] درخواست زرتشتیان از من [0] ظلم به زنان [0] اسلام اختیاری ایرانیان [0] می خواهم زرتشتی شوم! [475] ارزش شعار زرتشتیان [0] دزدی حدیث [0] وحشی‏گری در ایران باستان [0] کشتارهای امام علی(ع) [0] اخراج آریایی ها [0] تشرف یک زرتشتی به اسلام [0] عوامل گرایش به زرتشتی [0] ملاک خودی و غیر خودی [0] مشروعیت انجمن زرتشتیان؟ [0] قرض دادن زن خود [0] اعدام در دین زرتشتی [0] نوروز [0] انتخاب رئیس حکومت [0] آدم خواری [0] بی اعتباری گاتها [0] کارنامه اسلام [0] پیامبر اسلام(1) [0] پیامبر اسلام(2) [0] آرشیو پیوند روزانه [74]
خبر مایه
 
0[0]
لینک خرید کتاب راه راستی: www.raherasti.ir/9791

عضویت در تلگرام
 

سایت راه راستی راه اندازی شد

تقدیر از دندان پزشک رزمنده دکتر عباس موحدی + عکس*مدت زیاد بود که با یک طرف دهانم نمی توانستم غذا بخورم و آب گرم و سرد آنجا را به درد می آورد. از یک هفته ی پیش، نیمه های شب، از شدت درد دندان در همان سمت، از خواب بیدار شده می خواستم فریاد بکشم. قدری که راه می رفتم آرام می گرفت اما مدتی پس از خوابیدن دوباره از درد شدید بیدار می شدم. مسکن های قوی هم کم اثر بود.
تا دو روز بعد به دندان پزشکان متعدد (با تخصص های مختلف) مراجعه کردم و دست آخر داندان پزشکی معروف (که نوبت های چند ماهه می دهد) در یکی از مراکز دندان پزشکی معروف قم، به این نتیجه رسید که یک دندانم باید عصب کشی شود و چهار دندانپزشک جداگانه روی آن باید کار کنند و مجموعا حدود یک میلیون تومان برآورد هزینه کردند.
روز بعد به مطب دکتر موحّدی (در میدان رسالت) مراجعه کردم. ایشان پس از معاینه گفت: معلوم نیست نیاز به عصب کشی باشد. سپس با دستوری خاص، سفارش کرد که از دهانشویه ی گیاهی پرسیکا (persica) استفاده کنم. پس از یک هفته اگر رو به بهبودی گذاشت، درمان با آن ادامه یابد و الا برای عصب کشی مراجعه کنم.
پس از چند شب تحمل درد، از دو شب پیش دردم آرام گرفت و از امروز صبح متوجه شدم، نه تنها مایع سرد، دندانم را اذیت نمی کند بلکه می توانم با همان سمت غذای سفت بجوم.
به هر حال ایشان بدون اینکه حق ویزیت دریافت کند (معاینه ی ایشان رایگان است) نگذاشت آن هزینه ی سنگین را بپردازم گذشته از رفت و آمدها و درد سرها جهت دسترسی به چهار پزشک.

دکتر عباس موحدی

سقف مطب منقوش به نام امامان(ع) و آیاتی از قرآن

خاطره ای دیگر
سه چهار سال پیش، دندانپزشکی دندانم را پر کرد. یکی دو هفته ی بعد با مراجعه به همان پزشک از درد دندان شکایت کردم. گفت: دو سه ماه طول می کشد تا دردش بخوابد.
پس از چند ماه باز هم درد داشتم. دندانپزشکی گفت: برای عصب کشی نوبت بزن تا درمان کنم.
اما وقتی به جناب دکتر موحدی مراجعه کردم، گفت: دندان را بلند پر کرده است و دندان بالایی روی آن فشار می آورد و سبب درد می شود. ایشان بدون دریافت حق الزحمه و بدون کمترین آشنایی با بنده، قدری آن را تراشید و دندانم خوب شد.

و اما امشب
امشب (1394/1/30) دندان دیگرم باید کشیده می شد. آخرین نفر بودم. دکتر موحدی پس از کشیدن دندانم، معادل فارسی «ایمان» را از من پرسید. گفتم: «باور». باز هم شروع کرد از لغات دیگر بپرسد. پرسیدم: برای حل جدول می خواهید؟! جواب داد: نه شعر می سرایم.
پس از آن تعدادی از سروده هایش را برایم خواند. اشعارش در موضوعات گوناگون بود: مدح اهل بیت(ع)، عرفان، اخلاق، طنز و…

برخی ویژگی های دکتر موحدی
ایشان از خاندان متدین است که در عین برخورداری از تخصص لازم، از ادا و اطوارهای برخی پزشکان به دور است. مثلا در پیامگیر تلفن مطبش به جای منشی، خودش می گوید: اینجا مطب دکتر موحدی است و…
و نیز گاهی خود جوابگوی تلفن هایی است که به مطبش می شود.
دکتر عباس موحدی سابقه ی طولانی حضور در جبهه های جنگ ایران و عراق دارد.
به جهت قدردانی از خدمتی که ایشان به بنده کرد لازم دانستم این مطلب را در اینجا درج کنم. از خداوند برای ایشان صحت و سلامت و توفیقات بیشتر را خواهانم.

دکتر عباس موحدیدکتر عباس موحدی
دکتر عباس موحدی

در حال خواندن شعرش با عنوان «دلیار» برای اینجانب

دکتر عباس موحدی

دکتر موحدی مشغول نوشتن قرآنی به خط خود است


  
Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل