سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه کسی را دیدید که به وی زهد در دنیا و کم گویی عطا شده، بدو نزدیک شوید که القای حکمت می کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
آمار

بازدید امروز :21
بازدید دیروز :43
کل بازدید :3056750
تعداد کل یادداشت ها : 1491
102/12/29
یادداشت های گذشته [1484]
برگزیده ها
 
کانال گفتگو با زرتشتیان [0] سایت "گفت و گو با زرتشتیان" [0] بر قله احادیث [0] مبهم ترین شخصیت تاریخ [0] خلیج فارس در سخن پیامبر(ص) [0] هیچستان [1] ترجمه منشور کورش [0] راه مقابله با زرتشتی [0] زنده زنده پوست کندن [1] سهم زرتشتیان در جنگ با عراق [1] نقد مسلمانان به جای اسلام [0] همه چیز اسلام از زرتشت! [0] چهارشنبه سوری [0] چرا اسلام جایگزین زرتشتی؟ [0] مهمترین های اسلام و زرتشتی [1] نژادپرستی ابزار زرتشتیان [0] گرایش زنان به اسلام [0] برخورد زرتشتیان با مرتدان [0] مقایسه ی بحرینی ها و زرتشتی ها [0] مفاتیح و ادرار شتر [0] نژادپرستی ممنوع [0] پس از عمری پژوهش [1] اسلام فردوسی [0] اسلام برای 1400 سال پیش [0] حقوق حیوانات در اسلام [0] تفسیر فروهر [0] امام رضا(ع) و زرتشتیان [0] مقایسه ی ادرار گاو و شتر [0] توهین به ایرانیان [0] تغییر در زرین کوب [0] ساسانیان بیگانه از فروهر [0] شورش ها در ایران [0] حضور امامان در جنگ با ایران [0] استحقاق توهین؟! [0] کاهش جمعیت زرتشتیان [0] کاهش حضور زرتشتیان در اینترنت [0] جنگ و کشتار [0] نجابت زرتشتیان [0] درخواست زرتشتیان از من [0] ظلم به زنان [0] اسلام اختیاری ایرانیان [0] می خواهم زرتشتی شوم! [475] ارزش شعار زرتشتیان [0] دزدی حدیث [0] وحشی‏گری در ایران باستان [0] کشتارهای امام علی(ع) [0] اخراج آریایی ها [0] تشرف یک زرتشتی به اسلام [0] عوامل گرایش به زرتشتی [0] ملاک خودی و غیر خودی [0] مشروعیت انجمن زرتشتیان؟ [0] قرض دادن زن خود [0] اعدام در دین زرتشتی [0] نوروز [0] انتخاب رئیس حکومت [0] آدم خواری [0] بی اعتباری گاتها [0] کارنامه اسلام [0] پیامبر اسلام(1) [0] پیامبر اسلام(2) [0] آرشیو پیوند روزانه [74]
خبر مایه
 
0[0]
لینک خرید کتاب راه راستی: www.raherasti.ir/9791

عضویت در تلگرام
 

سایت راه راستی راه اندازی شد

سقوط*افراد نگران از نشر زرتشتی، راه هایی را برای جلوگیری از آن پیشنهاد می کنند. برخی، محدود کردن فعالیت زرتشتیان به ویژه در اینترنت را ضروری می دانند. بعضی دیگر مجازات گروندگان به زرتشتی را مانع نشر این دین می دانند. راه دیگر، مقابله ی علمی با آنان است به این صورت که ضعف های دین زرتشتی را نشان دهیم و به شبهه های آنها پاسخ گوییم به عبارت دیگر سطح آگاهی مسلمانان را بالا ببریم.
اما هیچ فکر کرده اید که چرا یک مسلمان وقتی زرتشتی شد و خوب به آنها نزدیک شد، یکباره آنان را کنار می گذارد و دوباره به اسلام باز می گردد؟
یکی از استادان دانشگاه که حدود پانزده سال در دین زرتشتی کار کرده بود و با زرتشتی ها رفاقت و رفت و آمد داشت به من گفت: اگر پیوستن به زرتشتی ها آزاد شود، افراد فراوان، زرتشتی شدن خود را اعلام خواهند کرد اما پس از یکی دو سال همگی به اسلام باز خواهند گشت.
به نظرم دلیل حرف ایشان این بود که علت اصلی گرایش به زرتشتی گری، ناآشنایی با این دین است اما وقتی که شخص با این دین از نزدیک آشنا شد، به خرافی بودن آن پی می برد و در می یابد که چه چیزی را از دست داده است. اما اگر اجازه ی نزدیک شدن به آنها را ندادیم، از دورادور تصور می کنند این دین حرفی برای گفتن دارد.
بنابر این به نظر من بهترین راه برای مقابله با گسترش زرتشتی، آزاد گذاشتن برای پیوستن به این دین است.
لینک مرتبط:
از اسلام به زرتشتی و بازگشت به اسلام
بخش "تغییر اندیشه"


  
Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل