سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت گمشده مؤمن است، پس هریک از شما گمشده اش را در هر جا یافت، آن را برگیرد . [امام صادق علیه السلام]
آمار

بازدید امروز :318
بازدید دیروز :621
کل بازدید :3063556
تعداد کل یادداشت ها : 1491
103/2/7
یادداشت های گذشته [1484]
برگزیده ها
 
کانال گفتگو با زرتشتیان [0] سایت "گفت و گو با زرتشتیان" [0] بر قله احادیث [0] مبهم ترین شخصیت تاریخ [0] خلیج فارس در سخن پیامبر(ص) [0] هیچستان [1] ترجمه منشور کورش [0] راه مقابله با زرتشتی [0] زنده زنده پوست کندن [1] سهم زرتشتیان در جنگ با عراق [1] نقد مسلمانان به جای اسلام [0] همه چیز اسلام از زرتشت! [0] چهارشنبه سوری [0] چرا اسلام جایگزین زرتشتی؟ [0] مهمترین های اسلام و زرتشتی [1] نژادپرستی ابزار زرتشتیان [0] گرایش زنان به اسلام [0] برخورد زرتشتیان با مرتدان [0] مقایسه ی بحرینی ها و زرتشتی ها [0] مفاتیح و ادرار شتر [0] نژادپرستی ممنوع [0] پس از عمری پژوهش [1] اسلام فردوسی [0] اسلام برای 1400 سال پیش [0] حقوق حیوانات در اسلام [0] تفسیر فروهر [0] امام رضا(ع) و زرتشتیان [0] مقایسه ی ادرار گاو و شتر [0] توهین به ایرانیان [0] تغییر در زرین کوب [0] ساسانیان بیگانه از فروهر [0] شورش ها در ایران [0] حضور امامان در جنگ با ایران [0] استحقاق توهین؟! [0] کاهش جمعیت زرتشتیان [0] کاهش حضور زرتشتیان در اینترنت [0] جنگ و کشتار [0] نجابت زرتشتیان [0] درخواست زرتشتیان از من [0] ظلم به زنان [0] اسلام اختیاری ایرانیان [0] می خواهم زرتشتی شوم! [475] ارزش شعار زرتشتیان [0] دزدی حدیث [0] وحشی‏گری در ایران باستان [0] کشتارهای امام علی(ع) [0] اخراج آریایی ها [0] تشرف یک زرتشتی به اسلام [0] عوامل گرایش به زرتشتی [0] ملاک خودی و غیر خودی [0] مشروعیت انجمن زرتشتیان؟ [0] قرض دادن زن خود [0] اعدام در دین زرتشتی [0] نوروز [0] انتخاب رئیس حکومت [0] آدم خواری [0] بی اعتباری گاتها [0] کارنامه اسلام [0] پیامبر اسلام(1) [0] پیامبر اسلام(2) [0] آرشیو پیوند روزانه [74]
خبر مایه
 
0[0]
لینک خرید کتاب راه راستی: www.raherasti.ir/9791

عضویت در تلگرام
 

سایت راه راستی راه اندازی شد

اسلام آوردن مادر و فرزند زرتشتی تاریخ خبر: 16 دی 1394
بنا به گزارش سایت امام جمعه ی اصفهان آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد (شمیم ولایت) جوانی زرتشتی به نام سورنا شجاعی با حضور در دفتر امام جمعه، با ادای شهادتین در حضور آیت الله طباطبایی نژاد، به اسلام تشرف یافت و نام «محمدرضا» را برای خود برگزید.

برخی سخنان این نو مسلمان:
ـ مادرم بیش از ده سال است که مسلمان شده است. در این مدت اخیر منتظر جرقه ای بودم تا به اسلام مشرف شوم زیرا خودم در مورد اسلام تحقیق کردم.
ـ من و دوستانم که حدود هشت نفر هستیم همگی در حال تحقیق و تفحص و مشتاق به گرویدن به اسلام بودیم تا حدی که منتظر جرقه ای بودیم که به این دین مقدس مشرف شویم.
ـ با آگاهی از مشکلاتی که در ادامه زندگی در میان اقوام و آشنایان دین سابقم دارم در این راه و در میان گروه دوستان پیشقدم شدم تا انشاءالله به یاری خداوند کمکی باشم برای گرویدن سایر دوستان به دین مقدس اسلام.
ـ دوستانم پس از شنیدن گرویدن من به اسلام پیشتازی مرا تحسین و تبریک گفتند و در این میان خوشحالی و رضایت مادرم پس از اسلام آوردنم برای من بسیار ارزشمند بود.
ـ هر ساله و بدون وقفه در مراسم عزاداری محرم شرکت می کنیم و من نیز از 13 سالگی تاکنون محرمی نبوده که برای خدمت به عزاداران و کمک به آماده سازی مراسم و همچنین عزاداری به این جلسات نرفته باشم.
ـ افرادی از دیگر ادیان هستند که زمینه ی ورود آنها به اسلام مهیاست ولی ترس مانع از سوال کردن و ابراز عقاید شخصی و برطرف کردن شبهه ها از ذهن می شود اما من مسائل و شبهات در ذهنم را با برخی روحانیون در میان گذاشتم و پاسخ آنها باعث رفع شبهه و علاقه ی بیشترم به اسلام شد.
ـ پس از چندین سال تحقیق و بودن در سر دو راهی ، راهی را انتخاب کردم که مسیرش نورانی و پایانش پر امید است.

محمدرضا (سورنا) شجاعی ـ نومسلمان محمدرضا (سورنا) شجاعی ـ نومسلمان محمدرضا (سورنا) شجاعی ـ نومسلمان

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


  
Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت
وبلاگ-کد جستجوی گوگل